Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ben net 2 uur bezig geweest met iets voor school, plakte net een plaatje uit google erin.. maar dacht dat ik hem los nieuw venster in photoshop had gezet dus klikte hem weg.. opslaan > nee

maar..

bleek ik m'n hoofd venster met hele werk weg te klikken

kan geen undo doen

ben ik nu screwed of kan dit nog ongedaan gemaakt worden? :( baal echt

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-01 20:13
En je hebt in die 2 uur dat je bezig geweest bent niet één keer opgeslagen?
Dat is dan verschrikkelijk dom.. ben bang dat je alles kwijt bent want voor zover ik weet heeft Photoshop geen speciale backups of iets dergelijk.
Leer van deze les: zodra je een nieuw document begint, in welk programma dan ook, meteen opslaan onder een naam en om de zoveel minuten opslaan (ctrl-s is een superkleine handeling)!

Verwijderd

Topicstarter
doe ik normaal gesproken ook altijd

maar d8 steeds, ff snel nog dit.. nog dat..

was ook al bijna klaar

pffff

volgende keer beter, begin morgen wel opnieuw ;)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 02:03:
ben ik nu screwed of kan dit nog ongedaan gemaakt worden? :( baal echt
Verwacht je nu echt dat een programma je vraagt of je iets op wil slaan, waarop jij nee zegt, en het vervolgens tóch maar opslaat voor het geval dat? Als ik nee zeg is dat nee. ;) Dat jij niet goed oplet en 2 uur werk weggooit omdat je niets tussentijds hebt opgeslagen is jammer, maar zoals hierboven al gezegd wordt: een mooi leermoment.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
-NMe- schreef op donderdag 06 november 2008 @ 02:16:
[...]

Verwacht je nu echt dat een programma je vraagt of je iets op wil slaan, waarop jij nee zegt, en het vervolgens tóch maar opslaat voor het geval dat? Als ik nee zeg is dat nee. ;) Dat jij niet goed oplet en 2 uur werk weggooit omdat je niets tussentijds hebt opgeslagen is jammer, maar zoals hierboven al gezegd wordt: een mooi leermoment.
To be fair: Ik ken wel wat software (waaronder Word bijvoorbeeld) die met allerlei temp meuk en autosave werkt waarvan soms nog aardig wat terug te halen is (meestal na een crash, dus niet via netjes sluiten, maar soms ook wel). Zo heel gek is dat dus niet ;)

Verder natuurlijk wel eens dat het gewoon niet erg slim is. Ikzelf heb me een CTRL-S tique aangeleerd; in zo'n beetje alles wat ik doe doe ik wel om de paar minuten een CTRL-S.

Verder heeft dit weinig met GFX te doen en lijkt het me niet nodig dit topic nog te moven naar een ander forum. Vandaar dit slotje. Gratis, op kosten van de zaak ;)

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 06-11-2008 02:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.