Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

server als workstation

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein dilemma.

Enerzijds heb ik een puntgave Dell server (poweredge sc1425 bi-xeon) die al een jaar ongebruikt in de kast staat. Anderzijds wil ik graag een digital audio workstation bouwen voor het componeren van muziek. Er is echter één heel groot probleem:

Mijn 1800Watt stofzuiger is qua herrie een mietje in vergelijking met dit apparaat!

Mijn vraag derhalve; kan ik hier iets van maken middels een behuizing of vervangen van coolers of is dit een hele domme aanname en verspilling van tijd en geld?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Natuurlijk kan je een eigen case maken en je kan het zo duur maken als je zelf wil. Dat zelfde geldt ook voor koelers.

Betreft de prestaties: dat kunnen we pas weten als je de volledige specificaties geeft ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Mwa alles passief koelen , en maar 1 disk (en dan een stille erin).
Voeding evt vervangen, en dan ben je een heel eind.

Wat voor kast heeft die bak? Dit is met een 1U kast lastger dan met een tower model.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Er is zat dat je kunt doen om een systeem stiller te maken...

Toch twee puntjes:

1) Overige Hardware is geen dumpbak, vragen over Cooling horen niet voor niets in Tweaking, Cooling & Overclocking Algemeen
2) waar dan ook op GoT is de bedoeling dat je zelf eerst op zoek gaat naar oplossingen en als je er niet uitkomt, je minimaal meldt waar je gezocht hebt, op welke termen, wat je toen wel vond en hoe je verder zocht als dat geen antwoord bood.

Gezien je geen van dat alles hier meldt gaat dit topic dicht wegens te weinig eigen inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.