Toon posts:

22 inch + tuner en vesa ophangsysteem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand welke monitor dat heeft...

Als ik in de pricewatch 22inch en tv tuner aanvink zie ik maar 2 monitoren,,dus volgens mij doet deze zoekoptie het niet...

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11-2025
Weet er nu wel eentje uit m'n hoofd lg m228wa.
Eigenlijk is dit totaal niet de bedoeling he, je maakt een bizar matige topicstart aan en hebt volgens mij ook nog niet zo heel veel onderzoek zelf gedaan. Loop gewoon eens een winkel binnen, die jongens kunnen je in ieder geval wel op weg helpen.

Vimeo, YouTube

Verwijderd

Topicstarter
sorry hoor, maar ik heb zoiezo al meerdere uren hier op de forums rond gezworven en in de winkels bij ons in de buurt, schrikken ze alleen maar als ik vraag naar een monitor met tuner...

ik weet dat dit niet de bedoeling is...maar het zoeken via de pricewatch leverd ook weinig resultaat op...

en ik neem aan, dat wij computeraars..best iets online willen bestellen..

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04:00

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Je zoekt denk ik verkeerd. Eigenlijk is bijne iedere 22" tv een veredelde monitor met tuner.

Vaak hebben ze zelfs gewoon een vga aansluiting en anders wel HDMI. Deze kan je probleemloos op je computer aan kan sluiten, met een DVI naar HDMI verloop stekkertje. Het enige wat een beperking kan zijn is dan de resolutie. Kijk en vergelijk bv. ook eens op kieskeurig.nl

Hier zo 30 monitoren met een tuner!

[ Voor 48% gewijzigd door Tweak-Freak op 05-11-2008 23:27 . Reden: link naar kieskeurig ]

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-11-2025
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 23:16:
sorry hoor, maar ik heb sowieso al meerdere uren hier op de forums rond gezworven en in de winkels bij ons in de buurt, schrikken ze alleen maar als ik vraag naar een monitor met tuner...

ik weet dat dit niet de bedoeling is...maar het zoeken via de pricewatch levert ook weinig resultaat op...

en ik neem aan, dat wij computeraars..best iets online willen bestellen..
Zulke dingen hoor je eigenlijk in de TS aan te geven he. Wat zijn je andere wensen aan de tv/monitor? Ga je er veel spelletjes mee spelen? Ik mis gewoon heel veel informatie.

Vimeo, YouTube