Blu ray en branden

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views

• Bf2008
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-02 16:54
Mensen,

misschien een domme vraag. Kan ik met blu ray nog ouderwetse mp3 cd's branden voor ind e auto?

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 22:27

Sa1

de vraag ansich is niet dom. Echter had je zelf natuurlijk zeeeeeeer eenvoudig het antwoord hier op kunnen vinden.

Ga naar je apparaatbeheer, kijk welke device je hebt, of eventueel zelfs misschien heb jeder geen één maar sta je op het punt één te kopen...

www.google.nl, vindt informatie over de betreffende brander en voila.. daar staat het vast en zeker.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Wil je nou weten of je blu-ray-brander ook CD's kan branden (dat kan zo ongeveer iedere blu-ray-brander), of ben je benieuwd of je 20 gig aan MP3'tjes op een blu-ray kan branden en die in je autoradio kunt steken (nee dus)?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:33

Twazerty

AVCHDCoder developer

blu-ray is geen cd dus antwoord is nee.
Je zult toch echt cd's nodig hebben. Ik vind het nogal een domme vraag omdat je in je post al het antwoord geeft.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:46

Onbekend

...

Ik denk niet dat een autoradio blue-ray schijfjes kan lezen, omdat daarvoor een andere leestechniek voor nodig is,

Speel ook Balls Connect en Repeat

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-02 07:38
Volgens mij is de vraag of je met een BR brander ook nog ouderwetse CDRs kan branden.

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:33

Twazerty

AVCHDCoder developer

lowfi schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:55:
Volgens mij is de vraag of je met een BR brander ook nog ouderwetse CDRs kan branden.
Zo lees ik het toch niet. Maar dan nog letterlijk gezien kan een BR brander volgens mij alleen maar BR branden. Er zal altijd een cd/dvd brander in moeten zitten??

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik kan hier maar één ding opzeggen, verdiep je eens in de materie, het is hier geen eerste lijns helpdesk waar je even je vraag kunt neerleggen. Hier op GoT verwachten wij toch echt ook enig eigen initiatief, ik raad je dan ook aan deze eens door te nemen: OM beleid

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.