1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Eerste poging

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

Eerste poging
[ Voor 58% gewijzigd door Angeloonie op 05-11-2008 22:46 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Alternatief voor de riem in foto 6.Angeloonie schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:45:
Wat is in vredesnaams het doel van dat touw?
Ik wou zowat van alles uitproberen en er lag juist een stuk touw dus...Angeloonie schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:45:
Wat is in vredesnaams het doel van dat touw?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door AugmentoR op 06-11-2008 01:02 ]
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
[ Voor 15% gewijzigd door KleineAap op 06-11-2008 08:36 ]
Sowieso zijn het vrouwen en die vinden foto's van zichzelf heel vaak niet mooi. Waar je wel naar moet kijken is het gezicht van de bruine. Zij doet iets waardoor ze vaak nogal raar op de foto staat. Ik denk dat het sensueel of zwoel bedoeld is, maar het komt niet goed over. Laat haar meer ontspannen...Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 07:33:
Ja ik ben zeker dat het "haakje" een vuiltje is, want ik heb het op alle foto's op dezelfde plaats, en het was een nieuwe rol achtergrondpapier, waar NIETS opstond.Zaterdag heb ik een 2e shoot, waar ik wat in een boek zal kijken, naar originele poses. Het doet me plezier om te lezen dat jullie hem wel goed vinden, want de modellen zelf vinden het slechte foto's. Snappen jullie waarom?
Te koop: Agfa clack; DM voor details.
[ Voor 31% gewijzigd door Nik op 06-11-2008 19:49 ]
Zijn reactie is toch niet heftig, hij stelt gewoon een vraag?Frank|A schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:25:
Je wou toch een mening? Vreemd dat mensen altijd heftig reageren op negatief commentaar.
Als je in de studio werkt moet je model het 1e zijn wat mensen opvalt en niet dat het in de studio is gemaakt. Je composities, de visagie, het licht en de kleding worden veeeel belangrijker dan als je op locatie schiet en ik vind dat je daar niet helemaal in bent geslaagd. De achtergrond mag egaler belicht en je composities mogen krapper zodat je minder ziet van de achtergrond, mischien een wat groter diafragma of wat meer dof te krijgen en meer een thema bedenken. Het touw was goed, maar probeer daar dan ook meer mee te doen.
Een voorbeeld: used products
Ik kan het verkeerd lezen, maar het komt op mij over als een aanval dan een vraag. Als dat niet zo is dan mij mistake.Wekko schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:36:
[...]
Zijn reactie is toch niet heftig, hij stelt gewoon een vraag?
Wat dat statief verhaal betreft, als je veel uit de hand geschoten hebt lijkt het bij veel foto's alsof je iets van bovenaf geschoten hebt (omdat je zelf langer bent dan de modellen?). Wellicht dat je daar iets in moet variëren?
[ Voor 6% gewijzigd door Frank|A op 07-11-2008 10:41 ]
Was totaal geen aanval. Ik appreciëer de commentaar, zal het misschien volgende keer anders formuleren. Ik heb ook dikwijls op men hurken gezeten. Ik heb die foto's er niet bijgezet. ik heb iets van een 110 foto's getrokken, en ongeveer evenveel op de hurken dan rechtstaand. Ik ben inderdaad 1m90, en dus bijna altijd groter dan het model. Morgen nog een studioshoot, de achtergrond zal dan gelijk belicht worden. Ik zal eens nadenken hoe ik concreet een thema in een shoot kan krijgen.Frank|A schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:40:
[...]
Ik kan het verkeerd lezen, maar het komt op mij over als een aanval dan een vraag. Als dat niet zo is dan mij mistake.
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
|>
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq