[Exchange 2003] OWA loginscherm ipv loginbox?*

Pagina: 1
Acties:

• pascalweb
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2025
Hallo Allemaal,

Ik heb momenteel Microsoft Exchange Server 2003 werkend op Windows Server 2003 Enterprise NL (Legaal).

Alleen ik heb een vraag, momenteel krijg ik zo'n login scherm van htaccess: http://www.pascalgordebeke.nl/exchange/ alleen nu wil ik zo'n Outlook Web Access login scherm hebben zoals dit dus: http://webmail.rocgilde.nl

Zou iemand mij kunnen helpen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Alvast bedankt,

Groetjes,
Pascal Gordebeke

• bunneh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-01 11:50
google naar forms based authentication

• pennenlikker
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-01 15:13
Klopt, dit is standaard uitgeschakeld in ex2003.. waarom? geen idee lekker nutteloos imho het is eigenlijk alleen maar veiliger en ziet er beter uit.
Maarja ms kennende zit hier wel een achterliggende gedachte achter, bandbreedte ofzo I dunno (and care) :)

klik

[ Voor 18% gewijzigd door pennenlikker op 05-11-2008 22:36 ]

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip

• pascalweb
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2025
Oké, Bedankt voor de informatie, het is me gelukt!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
pennenlikker schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:34:
Klopt, dit is standaard uitgeschakeld in ex2003.. waarom? geen idee lekker nutteloos imho het is eigenlijk alleen maar veiliger en ziet er beter uit.
Maarja ms kennende zit hier wel een achterliggende gedachte achter, bandbreedte ofzo I dunno (and care) :)

klik
Dit is omdat je anders problemen krijgt met mobiele toegang, welliswaar op te lossen: Exchange ActiveSync and Outlook Mobile Access errors occur when SSL or forms-based authentication is required for Exchange Server 2003

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters