Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel zegt, ik heb sinds vandaag mijn Zune 30 aangekregen, software gedownload van officiële site en ik krijg altijd dat er geen zune geconnect is. Ik heb zowat alles geprobeerd dat op internet te vinden is.

Owja en ik draai Vista 32b

Iemand met gelijkaardige problemen

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dilladawg, welkom op GoT :) Zoals je in Het algemeen beleid hebt kunnen lezen stellen we een aantal eisen aan een topicstart. Met "ik heb zowat alles geprobeerd" kunnen we hier niets. Wij hebben geen glazen bol dus kunnen niet achterhalen wat jij geprobeerd hebt en waarom dat niet werkte. Zou je dus je topicstart even aan kunnen vullen met relevante informatie volgens de richtlijnen? :)

Verwijderd

Topicstarter
Oké mijn excuses, het werkte toen al vrij op mijn zenuwen en uiteindelijk nog lang bezig geweest om de Zune werkend te krijgen, maar geen succes!

Ik ben begonnen met de bijgeleverde software te installeren. Dit wou nie werken waarna ik de software van de zune site heb gehaald. Deze werkt deftig als musicplayer etc maar mijn Zune wil hij niet connecten, dus wat houd dit in:

- links onderaan kon ik niet klikken op de zune, ("zune is not connected" of iets in die aard)
- Als ik het stappenplan van de settings volg (zoals zune naam geven etc) en op finish klik, dan kreeg ik een gewone foutmelding van windows dat het programma niet meer reageert en sloot alles af.
- Bij hardwareapparaten in windows stond er een geel pictogrammetje met een uitroepteken erin alhoewel de drivers up to date waren.

Hierna heb ik verschillende site's en fora's afgezocht en achter oplossingen gezocht (ik kan echt niet opnoemen welke verschillende drivers etc ik heb proberen downloaden). Uiteindelijk (rond 00:00u) bleef het programma crashen na de settings maar het programma sloot niet af en de speler was connected.

Nu is het uitroepteken bij mijn hardwareapparaten weg maar synchen kan ik nogaltijd niet. De standaard bestanden staan op de speler maar deze zie ik nergens en als ik op device klik kan ik niet op synhcroniseren klikken

[img=http://img293.imageshack.us/img293/8755/foutmeldingqe0.th.jpg][img=http://img293.imageshack.us/images/thpix.gif]

Ik draai Windows Vista 32b. Alles is geupdate

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 16:31 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Je zou de speler eens kunnen proberen te syncen dmv een andere pc. Dan kun je uitsluiten of het aan de pc of aan de Zune ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Beneden op de gewone pc krijg ik ook een foutmelding, niet wanneer ik de settings verander of de speler inplug maar pas van het moment ik probeer te synchroniseren (dus bestanden naar het icoontje linksonderaan sleep).

in ieder geval bedankt

• RoD
  • Niet online

RoD

Is dat dezelfde foutmelding of een andere? En als het een andere is, wat staat er dan?

Verwijderd

Topicstarter
Maar de foutmelding geeft ook niets speciaal weer. op Vista gewoon dat het programma niet reageert en beneden ook maar dan de oudere stijl van XP...

Zou het helpen door op XP (of vista?) mijn Zune als HD proberen te gebruiken? zonder programma de muziek erop zetten. Als dat kan ben ik al zeer tevreden. Ik heb zowiezo teveel muziek om altijd te synchen.

Groeten Jonas

• RoD
  • Niet online

RoD

Je kunt het in ieder geval proberen natuurlijk, en kijken wat voor resultaten het oplevert.

Verwijderd

Topicstarter
geen resultaten, beneden wilt hij ook nie synchen en het overzetten via explorer kan alleen terwijl de software aan het synchen is... Ik krijg de zune nu wel te zijn bij mijn computer maarja ik heb geen rechten om iets te slepen of verplaatsen. Ik Heb mij een zune aangekocht omdat ik geen iPod wou want iedereen heeft dat maar ik begin serieus spijt te krijgen. Ik vind het dom van ms dat we alleen met de zune kunnen werken in combo met de software. Zeker als ze beslissen om zo lang te wachten met de europese lancering (problemen met nederlandse OS). Spijtig want de looks van de zune spreken mij aan en met de speler zelf werken bevalt mij ook...

• RoD
  • Niet online

RoD

Offtopic, maar er is meer dan alleen de Zune en de iPod hè :) Daar heb je overigens nu natuurlijk niets meer aan.

Je hebt wel gelijk wat betreft de software. Het ding zou ook via MTP moeten kunnen werken. Dat heeft MS notabene zelf ontworpen. Je hebt overigens gewoon pech dat de software bij jou niet werkt. Heeft verder met de Zune vs. iPod weinig van doen.
Pagina: 1