Toon posts:

Welk moederbord voor E7300?

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag

Ik ben van plan om over 3 weken een nieuw upgrade setje te kopen.
Dan heb ik het over het volgende:

Moederbord
Proccesor:
Geheugen:

Ik heb op het moment A8R32 MVP DELUXE
2 gb geheugen
Proccesor: AMD 3500+

Aangezien ik ongeveer met de games mee wil, had ik in gedachten om natuuk niet het beste te kopen maar om er iets onder te zitten.
Ik wil maximaal 200e uitgeven aan de 3 onderdelen.

Voor de geheugen kan ik rond de 35 euro zitten voor 3 ghz ram. (niet 4 aangezien ik XP heb, en 4 te veel is)
Ik zie de proccesor E7300 voor rond de 110 euro
En wou ik een meoderbord kopen voor rond de 55 euro, kan eventueel iets meer als het een goeie is.
Ik wil een meoderbord die eignelijk alles zou kunnen, onboard liever niet, heb een asus x1950XT.
Zelf kan ik niet overklokken maar aangezien de e7300 goed over te klokken is wil ik liever goeie overklok beschikbaar hebben op me MoBo. Zelf kan ik niet overklokken maar op lange termijn, als mijn onderdelen verouderen:)..Enja hier mee kan ik natuuk de nieuwste games een lange tijd spelen.

Ik heb lang gekeken naar moederborden, mhja kom er niet uit aangezien er zoveel zijn met grote verschillen in prijzen,

Zou iemand me kunnen helpen om een goed prijs/kwaliteit 775 moederbord voor me vinden, met redelijke overklok capaciteit.

Alvast bedankt

Met vr. gr. Harold

Verwijderd

Een P43 chipset mobo: heb je een mooi bordje met een nieuwe chipset. MSI heeft bijvoorbeeld een goedkope in de P43 NEO-F.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

We verwachten van een tweaker dat hij/zij zelf zijn/haar hardware kan uitzoeken, zoals je ook in PMG Beleid kunt lezen.

In de pricewatch kun je een mooie selectie makenvoor borden die binnen je budget vallen, http://tweakers.net/price...Bd6CJbVQvj9wdErkwU&page=1 (hier heb ik alleen s775 en prijs max 55 euro gekozen, eisen die je aan de chipset e.d. stelt komen daar natuurlijk nog bij).

In ieder geval staan we dit soort vragen niet toe op GoT, en daarom gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.