Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

schoolproject : elektronicaproduct verzinnen

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

• teranos
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
bij mij op school gaan we beginnen aan een nieuw project "het business schoolproject" hierbij is het de bedoeling dat we een nieuw elektronica product moeten verzinnen of we moeten een bestaand product veranderen. Ik had al een paar ideeën verzonnen maar ik kan altijd wel wat hulp gebruiken.

de ideeën van mij zijn/is
- een toetsenbord met een stof filter erin dat je met 1 knop eruit kan halen en schoonmaken
- een psp screenextender (denk maar aan de DS) voor muziek, internet, radio, games boven of beneden ect.
- originele klep dicht klep open van de nintendo DS vervangen door een magneetmechanisme.

dat is het ongeveer.
ik hoop dat jullie met leuke en originele ideeën komen.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:59

Onbekend

...

teranos schreef op woensdag 05 november 2008 @ 20:46:
...hierbij is het de bedoeling dat we een nieuw elektronica product moeten verzinnen of we moeten een bestaand product veranderen....

ik hoop dat jullie met leuke en originele ideeën komen.
Je zal toch zelf je huiswerk moeten doen. Het verzinnen is namelijk ook een onderdeel van het gehele project.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad. We zijn niet te beroerd om mensen te helpen, maar trekken wel een streep als ons gevraagd wordt het werk voor je te doen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.