Opslaan/Printen privacybeleid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heikanu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 21:46
Uit Privacybeleid Tweakers.net onder het eerste kopje Algemeen:
Om de privacy en cookie policy op te slaan of te printen kan je gebruik maken van de knoppen die bovenaan deze pagina zijn opgenomen
Ik zie geen knoppen bovenaan deze pagina staan. Of bedoelen jullie hiermee gewoon de knoppen van je browser? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:43

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt me inderdaad dat dat zou moeten refereren naar de opties van je browser; het zou redelijk zinloos zijn om daar nog extra knoppen voor te maken terwijl elke browser deze functionaliteit bezit.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
crisp schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:30:
Het lijkt me inderdaad dat dat zou moeten refereren naar de opties van je browser; het zou redelijk zinloos zijn om daar nog extra knoppen voor te maken terwijl elke browser deze functionaliteit bezit.
Als de browserfunctionaliteit bedoeld wordt, dan lijkt het me goed als dat expliciet benoemd wordt. Firefox 3 onder Mac OS X bevat namelijk geen knoppen om te printen of op te slaan met een default toolbar, dus daar gaat de tekst niet op. Een meer generieke tekst lijkt me dan passender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

FireFox 3 onder Mac OS X is zeker niet de enige, want al kan ik niet garanderen dat ik de standaard toolbars gebruik, zat ik hier ook wel even raar te kijken met mn Opera 9.62. En ik ben zeker niet de enige die graag zn eigen keuze van toolbarknoppen maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Er wordt nog gewerkt aan een PDF versie van beide documenten (voor de duidelijkheid: om op te slaan), en ook in een printknop zal worden voorzien.

Ik heb het initieel weg gelaten, omdat de Tweakers.net stylesheets voorzien in een keurige print lay-out, en de meeste pagina's standaard een printknop hebben. Ik was ook even vergeten dat er in de tekst ondubbelzinnig naar werd verwezen.

Maar juridisch gezien willen we het jullie natuurlijk zo makkelijk mogelijk maken, dus voor deze uitzonderlijke documenten zullen we nog even de juiste knopjes/linkjes toevoegen. :)

[ Voor 76% gewijzigd door Roelant op 05-11-2008 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Knopjes zijn ondertussen geïmplementeerd. :)
Pagina: 1