Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vodafone: Verlengingsaanbod (nieuw abo + toestel) annuleren

Pagina: 1
Acties:
  • 682 views

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-11 07:06
Situatieschets
Enkele dagen geleden (zondag 2 november) het abonnement van mijn vrouw verlengt naar een Vodafone 35 abonnement met een Samsung Omnia i900 via een persoonlijk verlengingsaanbod voor mijn vrouw. Op de vodafone-website wordt een afbeelding getoond van een non-branded toestel. Omdat ik ook had gehoord van anderen dat het toestel wél branded zou zijn, toch maar even gebeld. Mevrouw van de klantenservice kon het niet zien aan de toestelomschrijving. Na verschillende nummers (onduidelijk welke je precies moet hebben voor verlengingen) te hebben geprobeerd, erachter gekomen dat het toestel weldegelijk branded was. Voor mijn vrouw en mij reden genoeg om de bestelling te annuleren. Nergens wordt gezegd dat het een branded toestel is. Dit wordt pas duidelijk ná de bestelling. Dit lijkt niet op 'what you see is what you get'. Je krijgt juist niet wat je, in goed vertrouwen meent te hebben besteld.

Tot nu toe ondernomen
Maandag 3 november: Klantenservice gebeld om te annuleren. Half uur in de wacht. Te woord gestaan en er werd verteld dat dit alleen door de contractant kon worden gedaan. Ook per mail een verzoek ingediend, waar geen antwoord op is gekomen.

Dinsdag 4 november: Gebeld voor de status van de bestelling. Was onbekend. Moest later maar terugbellen

Woensdag 5 november: Brief op de deurmat. Order is verwerkt. Nieuwe abonnement gaat binnen 10 dagen in. Toestel wordt bezorgd. Mijn vrouw belt vodafone. Ook lang in de wacht gestaan. Uiteindelijk vertelde de persoon aan de andere kant van de lijn dat de levering onderweg was of in ieder geval verwerkt. Dit kon niet geannuleerd worden. We zouden maar tegen de leverende partij moeten zeggen dat we van verlenging én het toestel afzien. Dit zou kosteloos moeten kunnen.

Kan dit nou niet anders? Waarom zo omslachtig? Als je een verlenging wilt annuleren, dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om dat per telefoon te doen?

Tevens is de wirwar van nummers onduidelijk:

In de brief staat dat er gebeld kan worden met 0800 0200056. Daar wordt weer verteld dat we moeten bellen met 0800 2266789, waar doodleuk verteld wordt om weer te bellen met de klantenservice (1200).

Is her mogelijk om langs deze weg, via Web Relations, e.e.a. alsnog te annuleren?

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Verwijderd

Stuur me even een mailtje of PM. Dan kan ik in ieder geval eens kijken of ik iets voor je kan betekenen.

• Frituurman
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 23:35:
Stuur me even een mailtje of PM. Dan kan ik in ieder geval eens kijken of ik iets voor je kan betekenen.
Mail gestuurd. Ik wacht de reactie af.. :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:25
Stuur een brief of fax.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Verwijderd

Frizzz schreef op donderdag 06 november 2008 @ 07:42:
[...]

Mail gestuurd. Ik wacht de reactie af.. :)
We hebben tot op heden nog geen mail ontvangen.
Stuur je mail naar vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com of een PM

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 09:32 ]

• Frituurman
Vreemd. Eerste bericht heb ik vanochtend verstuurd om 7:39 uur. Maar goed, nu nog een keer verzonden. Ik hoor het wel!

• Frituurman
Hebben jullie de mail inmiddels wél ontvangen?

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11 10:32
Frizzz schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:31:
Vreemd. Eerste bericht heb ik vanochtend verstuurd om 7:39 uur. Maar goed, nu nog een keer verzonden. Ik hoor het wel!
Je kan sowieso toch binnen 8 dagen van je contract af hoe dan ook. Althans dat was bij mij het geval (TM)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 09:30:
[...]

We hebben tot op heden nog geen mail ontvangen.
Stuur je mail naar vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com of een PM
Ik heb gelezen dat jullie mijn mail hebben ontvangen. Is er inmiddels al meer bekend? :S

Off-topic: ik heb een iets andere login, dat komt vanwege een V&A akkefietje. Dit account is dus tijdelijk en reserve. Het emailadres uit de mail die ik heb gestuurd kan gewoon worden gebruikt voor verdere details, evenals het daarin genoemde telefoonnummer.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het is hier geen helpdesk. Je kicked constant het topic naar boven en nu ook nog eens met een clone. Zo gaat het hier niet werken.

Blijkbaar is je mail ontvangen en men gaat er vast op reageren. Daarbij was dit topic niet eens nodig geweest, omdat je via DM of mail contact op had kunnen nemen met VodafoneWR. Omdat dit topic alleen maar berichten a-la 'is mijn mail er al' en 'is er al meer bekend?' bevat sluit ik hem.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.