Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kijken of een game past op je pc

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

Verwijderd

Topicstarter
Ok, veel mensen vragen zich wel eens af: past deze game ook op mijn pc. Je twijfelt. Maar nu is er een oplossing.
Je gaat naar http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Je zoekt een game op in de balk daar die je graag wil gaan testen of ie Goed werkt op je pc.
Klik dan op Can you run it?
Dan kijkt dat programma naar je computer, moederbord geheugen processor, videokaart en zo komt er een resultaat uit of het op je pc past.

PS. Als daar staat dat het spel te goed is op je pc, dan kan je hem misschien nog wel spelen, maar dan krijgt de pc het wel moeilijk;)
Enjoy

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:42
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:21:
Ok, veel mensen vragen zich wel eens af: past deze game ook op mijn pc. Je twijfelt. Maar nu is er een oplossing.
Je gaat naar http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Je zoekt een game op in de balk daar die je graag wil gaan testen of ie Goed werkt op je pc.
Klik dan op Can you run it?
Dan kijkt dat programma naar je computer, moederbord geheugen processor, videokaart en zo komt er een resultaat uit of het op je pc past.

PS. Als daar staat dat het spel te goed is op je pc, dan kan je hem misschien nog wel spelen, maar dan krijgt de pc het wel moeilijk;)
Enjoy
Leuk dat je t zegt :) Maar volgens mij is deze informatie al vele, vele malen langsgekomen...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb me net een week geregistreerd voor tweakers:P
Hoe kan ik dat nou weten.XD

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Hmm, even een paar spellen laten testen met dat tooltje, maar ik heb nog geen spel gevonden wat niet als PASS door de test heen komt. :+

Maar wel een leuk tooltje idd. Misschien een idee om het tooltje in een faq ofzo te vermelden.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:09
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:26:
ik heb me net een week geregistreerd voor tweakers:P
Welkom.
Hoe kan ik dat nou weten.XD
Onder andere op deze wijze. :)

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Van tweakers mogen we toch wel verwachten dat ze even system specs kunnen vergelijken he ;)

En mocht zelfs dat niet lukken staat deze site al meer dan genoeg genoemd als je even snel zoekt op GoT of met Google. Een discussietopic is het in ieder geval niet echt waard.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.