X58 review: Asus specificaties

Pagina: 1
Acties:

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-02 01:49

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Op pagina twee wordt in de tabel gesteld dat het asus bord 1 pci slot heeft en 12 usb poorten, op pagina vijf wordt in de tekst gesteld dat het 2 pci sloten heeft en 14 usb poorten.

Wat klopt?

En volgens mij zit er op pagina 2 ook ergens een tag-foutje... de hele linker kolom staat gecentreerd onderaan de pagina hier in ie6.

[ Voor 15% gewijzigd door Dirk op 05-11-2008 16:47 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-02 12:23
Bij de Gigabyte is er ook wat ingeslopen, zo staat er op P.2 dat dat bord (en alle andere overigens) 12 USB poorten hebben, terwijl er een pagina later wordt beweert dat er 8 op zitten :?
De achterkant van de EX58-UD5 is voorzien van twee ps/2-poorten, acht usb-poorten, twee Gb-netwerkaansluitingen en aansluitingen voor het geluid.
En volgens mij zit er op pagina 2 ook ergens een tag-foutje... de hele linker kolom staat gecentreerd onderaan de pagina hier in ie6.
Maak eens een screenshot, hier in FF3 merk ik niets vreemds.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De tabel stond idd verkeerd. De Asus heeft 14x USB en 2x PCI, de intel heeft 1x PCI (die waren omgewisseld).
Bitage schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:14:
Bij de Gigabyte is er ook wat ingeslopen, zo staat er op P.2 dat dat bord (en alle andere overigens) 12 USB poorten hebben, terwijl er een pagina later wordt beweert dat er 8 op zitten :?
Nee hoor, dat klopt. Het bord heeft 12 poorten, waarvan 8 op de achterkant, 4 op headers.

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-02 12:23
Terw_Dan schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:36:
[...]

Nee hoor, dat klopt. Het bord heeft 12 poorten, waarvan 8 op de achterkant, 4 op headers.
Ja, als je het zo bekijkt :+ Mijn verwarring is nu in ieder geval uit de wereld geholpen :)