Chenbro SK33502 in coolermaster stc01 stacker

Pagina: 1
Acties:

• mr.babek
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

mr.babek

-+-+-+-+-+

Topicstarter
Zoals de titel al aangeeft, ik wil graag 4 stuks Chenbro SK33502 in mijn coolermaster stc01 stacker bouwen.

Ik weet niet of dit het juiste forumonderwerp is waar ik het nu plaats, maar ik dacht: hier zullen de mensen te vinden zijn die veel ervaring met veel producten hebben. _/-\o_

De stacker heeft 12 5.25 slots vrij. Ik heb er nu 4x 4in3 module inzitten maar ik wil er meer schijven in stoppen en bovendien moeten ze makkelijker uit de kast te halen zijn. Dat is nu niet echt ideaal.

http://www.chenbro.com/co...ducts_detail.php?serno=78

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou graag willen weten of dat dit gaat passen voor ik 500 euro investeer.

Obsidian 750D,MSI Tomahawk z790, i9 13900K, H150i, 64GB DDR5 6200Mhz, INNO3d RTX4090,AX1200 PS, 4TB NVMe SSD, LG C1 48" 4K OLED, Next Level Racing GT Track, Fanatec DD Wheel&Pedals, KRK Rokit 6 speakers, Corsairt Virtuoso XT headset

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

-> OM, tenzij je er echt de kast voor moet aanpassen. Anders gaat het gewoon om iets kant & klaar, waar we hier niet zo van houden in CM ;)

Ik denk wel dat het moet gaan, formaat is vrij standaard, en ik heb eerder soortgelijke modules in stackers gezien. Toen ging het volgens mij om een module van chieftec.
Wat ouder topic waar je wellicht nog wat aan hebt: arnoman in "Sata & Pata Cages"