Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Storing Mijn Postbank vrijdagavond 31 oktober?

Pagina: 1
Acties:

• ookhoi
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-11 15:42
Beste Mensen,

Vrijdagavond 31 oktober tussen ongeveer 21:30 en 24:15 kreeg ik foutmeldingen bij het raadplegen van mijn rekeningen (prive en zakelijk) onder Mijn Postbank. Om 24:15 ben ik afgehaakt, dus ik weet niet wanneer het probleem verholpen is.

De storing kwam nogal slecht uit ivm een betaling die die avond de deur uit moest. Sowieso heeft Mijn Postbank een reputatie laag te houden, dus maandag 3 november heb ik dmv een klachtenformulier maar eens gevraagd wat de aard, oorzaak en duur van de storing was.

Krijg ik doodleuk te horen dat bij hen geen storing bekend was en dat mijn 'klacht' als 'signaal' naar de betreffende afdeling gestuurd zal worden! 8)7

Mijn vraag aan jullie: hebben meer Postbank gebruikers de storing van vrijdagavond 31 oktober meegemaakt?

Ik ben maar 1 enkel nietig klantje. Ik hoop natuurlijk dat dit topic spoedig groeit tot een waardig boekwerk, waar ik vervolgens naar kan wijzen. Komt u maar :)

Alvast bedankt! Sander

ps, niet geheel techniek gerelateerd, dus ik hoop dat dit onderwerp mag op tweakers.net
ps2, dit leek het meest geschikte subforum ..
ps3, tips vooreen andere bank zijn van harte welkom. mits 24x7 online 'open', compatible met firefox (en geen flash), en TAN per sms (dus geen easykey oid)

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
ik heb zelf de 31e nog betalingen er uit gegooit..
Nee niks van gemerkt dus.

Ben gelukkig ook vorige week overgestapt naar de rabo :)
Zeker na al die kleine storingen erg vervelend!!

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Iedere internet bankier garandeert geen 24x7 beschikbaarheid, iedereen heeft een service window, wat wel later ligt dan je hebt aangegeven. Het eind tijdstip vind ik wat apart, 24:15. Bedoel je hier kwart over 12 's nachts?

Hier kon uw advertentie staan

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ik heb ondertussen iets van anderhalf jaar geleden geklaagd over het feit dat "Mijn Postbank" nieuwe transacties niet chronologisch houdt: wat nu op de 3e plaats staat, kan morgenochtend weer bovenaan staan. Iets wat het lastiger maakt om te zien wat er nieuw is, en waardoor ik ook wel eens transacties over het hoofd gezien heb.
Wat nog vervelender is, is dat het saldo en de transacties niet tegelijkertijd geupdate worden! Zo wordt het saldo aangepast voordat een transactie zichtbaar is, of andersom! Ook komt het voor dat een transactie die nu te zien is, over een uur niet meer zichtbaar is, om over 4 uur weer wel in de lijst te staan....
Naar aanleiding van mijn klacht werd ik gebeld door iemand die me wist te vertellen dat ze hier niets aan kunnen doen, en hij klonk ook alsof het totaal geen probleem zou zijn... Terwijl ze toch serieus hun best moeten doen om dergelijke dingen op zo'n onlogische manier af te handelen!

Ontopic: over de beschikbaarheid 31-10 kan ik niets zeggen, ik heb geen problemen ondervonden op die dag.

• ookhoi
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-11 15:42
Nitroglycerine schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:09:
Iedere internet bankier garandeert geen 24x7 beschikbaarheid, iedereen heeft een service window, wat wel later ligt dan je hebt aangegeven. Het eind tijdstip vind ik wat apart, 24:15. Bedoel je hier kwart over 12 's nachts?
Kwart over 12 's nachts inderdaad.

Ik begrijp dat niemand 24x7 beschikbaarheid garandeert. Sommige banken 'sluiten' echter om bijvoorbeeld 22:00 om dan om 6:00 uur weer 'open' te gaan. Postbank had dit een tijd terug ook. Ik zoek dus een bank die 24x7 'open' is :-)

M'n vrouw kwam laatst zelfs op een site van een winkel waarop de mededeling stond dat de site momenteel gesloten was omdat het zondag was :+

ps, fijn al die reacties, bedankt _/-\o_ nu nog iemand die mijn verhaal bevestigt anders ga ik nog twijfelen :)

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
ookhoi schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:02:
[...]

M'n vrouw kwam laatst zelfs op een site van een winkel waarop de mededeling stond dat de site momenteel gesloten was omdat het zondag was :+
Somige bedrijven (christelijke) zijn idd op zondag gesloten. waarbij zij de website ook sluiten.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Pagina: 1