Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat] 'versturen'-knop

Pagina: 1
Acties:

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik maak regelmatig mee dat als ik een bericht op de frontpage wil zetten dat ik op annuleren druk ipv op versturen. Dit komt omdat ik van het forum gewend ben dat de submitknop rechts zit ipv links.
Aangezien ik dan geen zin om het bericht nog eens te typen, laat ik het bericht achterwege, maar ik vind het erg vervelend.

Kan hier niet iets aan gedaan worden?

Een iets duidelijker onderscheid tussen de 'versturen' en 'annuleren'-knop is wel zo handig. Als is de 'versturen'-knop iets langer zou zijn dan de 'annuleren'-knop, dan zou dit al enorm schelen.

Een opzetje die ik even gemaakt heb hiervoor als voorbeeld hoe het wellicht ook kan:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6yuhBZRQUm36Cwp1Q40IUacr/full.jpg

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

goed idee met dat onderscheid zowel in kleur als vorm :)

Intentionally left blank

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Een preview zou ook niet misstaan als je iets van opmaak in je berichtje hebt zitten, een url waar je misschien de tag verkeerd van typt of dat je even wilt zien hoe je berichtje er uit komt te zien.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Wiethoofd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 21:39:
Een preview zou ook niet misstaan als je iets van opmaak in je berichtje hebt zitten, een url waar je misschien de tag verkeerd van typt of dat je even wilt zien hoe je berichtje er uit komt te zien.
Vind ik enigszins overkill voor de frontpage waar de reacties toch meestal kort van aard zijn en weinig opmaak-tags behoeven. Daarbij is het aanpassen/corrigeren van een reactie op de frontpage dankzij de inline edit-mogelijkheid eenvoudiger dan bijvoorbeeld op het forum. ergo: ik zie meer in een inline edit-feature op het forum ;)

Intentionally left blank

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:33
Als je de annuleren knop gewoon grijs laat kan ik (kleurenblinde) het verschil nog duidelijker zien! :)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Misschien een idee om het in de ene template wel te doen, en in de andere niet

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd