Beste Tweakers,
Ik genereer doormiddel van een eigen geschreven tool classes. Maar stel dat ik wat custom functies schrijf in die classen en opnieuw een generatie doe moet ik met de hand mijn eigen wijzigingen toevoegen. Op welke manier kan ik dat voorkomen? Hieronder een voorbeeld class die ik wil uitbreiden zonder dat ik deze overschrijf, dus een extra class die de orginele uitbreid.
Ik genereer doormiddel van een eigen geschreven tool classes. Maar stel dat ik wat custom functies schrijf in die classen en opnieuw een generatie doe moet ik met de hand mijn eigen wijzigingen toevoegen. Op welke manier kan ik dat voorkomen? Hieronder een voorbeeld class die ik wil uitbreiden zonder dat ik deze overschrijf, dus een extra class die de orginele uitbreid.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
| using System; using System.Data; using System.Configuration; using System.Web; using System.Web.Security; using System.Web.UI; using System.Web.UI.WebControls; using System.Web.UI.WebControls.WebParts; using System.Web.UI.HtmlControls; public class content { private int _ContentID; private string _HtmlData; private string _CleanData; private DateTime _CreationDate; public int ContentID { get{return _ContentID;} set{_ContentID = value;} } public string HtmlData { get{return _HtmlData;} set{_HtmlData = value;} } public string CleanData { get{return _CleanData;} set{_CleanData = value;} } public DateTime CreationDate { get{return _CreationDate;} set{_CreationDate = value;} } } |