msi k7t turbo

Pagina: 1
Acties:

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Topicstarter
Wat zijn julllie ervaringem met de msi k7t turbo r? In de search lees ik steeds "wanneer komt deze?" Nu is ie er.
Het schijnt langzamer te zijn dan abit of asus. Is dit echt merkbaar?

Verwijderd

Ja, maar dat kwam waarschijnlijk door de oude bios, bevalt mij verder prima, nog beter als ik die #%$@ multiplier kon veranderen, :(

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Topicstarter
Hoezo je kunt de multiplier niet veranderen?
Je kunt in de bios toch wel de multiplier veranderen als je de cpu unlocked hebt?

Verwijderd

Nee, lukt niet, alleen 12 en 12,5... Op 12,5 wil die ook niks doen. Heb bios 2.2, 2.4 en nu deze geprobeerd, zie sig. :(

Verwijderd

Meer mensen met deze problemen?

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 08:37
Er is inderdaad een probleem met de multiplier. Ik heb gehoord dat dat met een BIOS update opgelost zal worden..

Hoe hoog staat jouw FSB nu ?

Verwijderd

117, redelijk stabiel... 8-)

• winand
117 !?
Die KT133A bordjes moet je toch gewoon op 133Mhz kunnen draaien !?
Kun je de multiplier ook niet verlagen dan !?

shit, ik wilde nog wel zo'n bordje kopen! :(

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 17:49

En1

gelukkig :)
ik ben van plan om er 1 te nemen namelijk :)
voor een duron 800 met 128 mb 133 Mhz geheuge... word waarschijnlijk
10x100 :)

Maximum effort - Deadpool

• winand
10 x 100 !????
Daar koop je toch geen kt133a bord voor
7,5 x 133 !!!!
Dat is de meerwaarde van kt133a !
:)

Verwijderd

Nee!!!!! Grrr, :( L1 bruggen zijn standaard doorverbonden, maar geen multiplier instellingen, ik heb wel van andere gehoord dat ze het wel kunnen instellen,k sommigen van 9-12,5 en weer andere van 5-12,5 :(

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 17:49

En1

Op vrijdag 23 februari 2001 15:37 schreef winand het volgende:
10 x 100 !????
Daar koop je toch geen kt133a bord voor
7,5 x 133 !!!!
Dat is de meerwaarde van kt133a !
:)
heeft die RAID :?:?

Maximum effort - Deadpool

Verwijderd

Gaan we weer...:)

De bios die standaard in de K7T Turbo-R geleverd wordt, is die uit de K7T Pro 2A.
Er is nu een nieuwe bios uit, die welliswaar goed werkt, maar als belangrijkste nadeel heeft dat hij niet LAGER wil klokken.
Dus bij bv. een TB 1Ghz. is de minimale multiplier 10 en niet lager.
Er zweven diverse oudere beta-biossen rond waarmee je wel lager kunt klokken, maar die zijn allemaal voor de mobo's ZONDER raid.

M.a.w. je hebt de keuze tussen lagere multipliers of raid. En de meeste mensen kiezen net als ik voor de raid, en wachten op de volgende bios update.

Enne, Saya-jin: KT133a is de chipset, niet een mobo:)

Verwijderd

Enne waarom kan ik dan geen multiplier instellen??? :? Driver van MSI gedownload.

En met die originele bios (k7t pro) werkt dat raid ook prima....

Verwijderd

O ja ? Heb jij in die bios dan optie ATA/SCSI ? Heb nu ALLE versies geprobeerd en getest, en alleen in de 2.4 zit de optie ATA/SCSI. En die optie is onmisbaar als je dus net als ik een scsi-controller aan board hebt.

Als je de multiplier niet kunt instellen heb je dus waarschijnlijk de streepjes niet goed gezet.

Verwijderd

Ok, maar ik heb geen SCSi controller, alleen raid dus, ik zet hem op SCSI en dan gaat het prima.... Alleen geen multiplier!! :( Ga vanovond nog wel ff met die bios kloten, want ik snap er geen fuck van... Ik heb alles erin gehad nu.. 2.2, 2.4 en deze...

En nog een keer dat ding is standaard geunlocked...

Verwijderd

Klotedingen! Het is leuk geweest ik ga de kroeg in, prettig weekend en de groeten! 8-)
Pagina: 1