24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Als het bod aan jou wensen voldoet is er toch niets aan de hand?racoon schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:41:
Ik heb mijn auto op www.autorola.nl te koop gezet.
Nu heeft er imand het hoogste bod gedaan en wil komen kijken.
Het betreft http://www.autoservicebladel.nl/ zijn deze mensen te vertrouwen, en zijn het eerlijke kopers of moet ik me zorgen maken?
Money for nothin' and your chicks for free
Ik lees wel is verhalen dat als ze een proefrit met je auto maken gewoon niet meer terug komen en je kan fluiten naar je centen, dit wil ik dus voorkomen.DeeJee schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:42:
[...]
Als het bod aan jou wensen voldoet is er toch niets aan de hand?
Bij een proefrit ga je toch altijd mee?racoon schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:44:
[...]
Ik lees wel is verhalen dat als ze een proefrit met je auto maken gewoon niet meer terug komen en je kan fluiten naar je centen, dit wil ik dus voorkomen.
[ Voor 45% gewijzigd door 911GT2 op 05-11-2008 11:45 ]
Hij staat al een jaar te koop,en heb nog geen enkel bod gehad voor mijn auto.911GT2 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:45:
Ik snap het ook niet als jij je eurotjes toch in je handen hebt is het toch prima. Alleen dom van je dat je hem op autorola gezet hebt. Particulier had je er waarschijnlijk meer voor gekregen
Betaal me er scheel aan, verzekering en wegenbelasting en kosten als ik er weer mee wil rijden nadat hij te lang heeft stilgestaan.
Er zijn gewoon hele simpele dingen waardoor je ellende mee kan voorkomen:racoon schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:44:
Ik lees wel is verhalen dat als ze een proefrit met je auto maken gewoon niet meer terug komen en je kan fluiten naar je centen, dit wil ik dus voorkomen.
- ALTIJD mee gaan met een proefrit
- NOOIT de sleutels geven voordat je het geld hebt ontvangen
- NOOIT officieel overschrijven voordat je het geld hebt ontvangen
Dan kan er weinig meer mis gaan, tenzij ze natuurlijk echt kwaad willen maar dat lijkt me sterk.
Meestal kan je het toch wel aanvoelen.
Om wat voor auto gaat het dat ie zolang te koop heeft gestaan?
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Wat ik altijd doe is bij het postkantoor overschrijven, eerst het geld ontvangen, storten en dan pas overschrijven. Mocht het geld vals zijn, zien de dat op het postkantoor wel. Anders sta je daar met je 'nieuwe' briefjes van 250 euroGreenSky schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:52:
[...]
Er zijn gewoon hele simpele dingen waardoor je ellende mee kan voorkomen:
- ALTIJD mee gaan met een proefrit
- NOOIT de sleutels geven voordat je het geld hebt ontvangen
- NOOIT officieel overschrijven voordat je het geld hebt ontvangen
Dan kan er weinig meer mis gaan, tenzij ze natuurlijk echt kwaad willen maar dat lijkt me sterk.
Meestal kan je het toch wel aanvoelen.
offtopic:
Om wat voor auto gaat het dat ie zolang te koop heeft gestaan?
En die krijg je niet verkocht? Geef eens wat meer specs, ben wel beneiuwd waarom je die niet kwijt raaktracoon schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:55:
betreft een seat leon 1.6 16v zwart uit 2002
[ Voor 13% gewijzigd door 911GT2 op 05-11-2008 11:57 ]
betreft deze auto met STANDAARDUITRUSTING / EXTRA ACCESSOIRES
• ABS-remmen
• Veiligheidsgordel midden achterbank
• 2 airbags
• 2 hoofdsteunen achterin
• Sportstoelen
• Leren stuur
• Achterbank inklapbaar in delen
• Middenarmleuning voor
• Stuur verstelbaar in hoogte en diepte
• Stuurbekrachtiging
• Elektrische spiegels
• Verwarmde spiegels
• Cruise Control
• Boordcomputer
• Automatic Climate Control (ACC)
• Radio met cd-wisselaar
• Centrale vergrendeling met afstandsbediening
• Elektrische zijramen voor en achter
• Mistlampen
[ Voor 26% gewijzigd door 911GT2 op 05-11-2008 12:10 ]
Dat is inderdaad een goeie. Dat ga ik ook doen als ik eens met mensen handel die ik niet vertrouw. Maar ik moet zeggen, het is altijd wel goed gegaan eigenlijk, nooit vage mensen gehad om mee te handelen. Even afkloppen.911GT2 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:55:
[...]
Wat ik altijd doe is bij het postkantoor overschrijven, eerst het geld ontvangen, storten en dan pas overschrijven. Mocht het geld vals zijn, zien de dat op het postkantoor wel. Anders sta je daar met je 'nieuwe' briefjes van 250 euro
[ Voor 4% gewijzigd door !null op 05-11-2008 12:18 ]
Als je gewoon bovenstaande stappen volgt niet nee.racoon schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:28:
ik hoef me dus geen zorgen te maken?
Nee zou ik niet doen...(zorgen maken dan hé) waar je wel rekening mee moet houden is dat ze misschien n og willen af dingen. Ze hebben die prijs geboden dus ook zij moeten zich er aan houden. (tenzij je beschrijving afwijkt van het geleverde). Dus als ze ineens onder de prijs gaan zitten, wijs ze dan op het feit dat het een veiling is en dat ze dus moeten dokken!GreenSky schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:34:
[...]
Als je gewoon bovenstaande stappen volgt niet nee.
het geboden bedrag wil ik gewoon hebben, anders geen auto voor hun.911GT2 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:40:
[...]
Nee zou ik niet doen...(zorgen maken dan hé) waar je wel rekening mee moet houden is dat ze misschien n og willen af dingen. Ze hebben die prijs geboden dus ook zij moeten zich er aan houden. (tenzij je beschrijving afwijkt van het geleverde). Dus als ze ineens onder de prijs gaan zitten, wijs ze dan op het feit dat het een veiling is en dat ze dus moeten dokken!
Verwijderd
aandachtspuntje:418O2 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:25:
niet door mensen die vanuit een officieel bedrijf handelen
Een URL van een bedrijf noemen wil niet zeggen dat je namens deze handelt. Terugbellen op telefoonnummer in de telefoongids na een KvK look-up timmert dit goed genoeg dicht.
Advies of actie nodig in de boomverzorging? Pruning boomverzorging
Welke papieren hebben we het hier over... tis toch gewoon naar het postkantoor rijden en overzettenracoon schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 13:19:
ik heb mijn geld, papieren zijn anagevraagd, zodra die binnen zijn sturen we ze op en kan de auto op hun naam gezet worden.