Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook 2003] Mail komt verlaat binnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helloooo,

Ik heb een probleem waar ik na veel stoeien echt niet meer uitkom. Veel gezocht op internet, maar kan niet veel vinden specifiek over dit probleem.

Ik zal een voorbeeld neerleggen. De gebruiker waarover ik spreek werkt alleen op maandag en op vrijdag,

Maandag 6 oktober komt Piet op het werk en op het einde van de werkdag heeft hij alle e-mail op ongelezen staan.

Vrijdag 10 oktober komt Piet weer op het werk en aan het einde van de werkdag heeft hij alle e-mails doorgenomen en alles staat weer op ongelezen.

Maandag 13 oktober komt hij weer en opent weer de e-mail client. Er staan ongelezen e-mails van het afgelopen weekend, maar er staan opeens ook e-mails van de dinsdag 7 oktober ertussen op ongelezen. Deze stonden er vrijdag nog niet. De afzenders zijn allemaal intern en bevestigen dat ze die betreffende mail echt op 7 oktober hebben verzonden.

Dit probleem speelt zich weer wekelijks af en het gaat altijd om e-mail van dinsdag die ze dan de vrijdag daarop niet ziet, maar de maandag opeens wel.

Wij gebruiken Outlook 2003 in een Exchange 2003 omgeving.

Acties die ik heb ondernomen:

Computer opnieuw geinstalleerd en serverprofiel verwijderd (begint dus weer helemaal schoon).
Offline werken gecheckt
Rules gecheckt

In de message tracking centre op de exchange server zie ik ook dat men mails stuurt op dinsdag. Op die betreffende dag zijn ze zichtbaar in de mailbox. Deze zijn alleen de volgende dag niet meer zichtbaar in haar mailbox maar de maandag daarop wel weer.

Wie of wie heeft een idee?

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Je hebt Outlook zonder cache draaien?

Houdoe

Verwijderd

Topicstarter
Witte schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:43:
Je hebt Outlook zonder cache draaien?
Yeps!