NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Move OH -> SF
Oslik blyat! Oslik!
Sorry
Network Associates bestaat niet meer.
Een ATM Snifferbook pdf
[ Voor 14% gewijzigd door EXX op 05-11-2008 11:02 ]
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Handleidingen e.d. heb ik van alles kunnen vinden, maar niet wat het gekost heeft.
Zoiets dus:

Ik weet dat deze dingen ooit handenvol geld gekost hebben, je moet dan denken aan tienduizenden euro's.
[ Voor 22% gewijzigd door EXX op 05-11-2008 11:07 ]
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Die ik bedoel is deze:

Een Sniffer ATMBook base unit.
Die van jou lijk op begin jaren 90 apparaat, Die die ik heb is volgens mij uit 2004. Tenminste volgens ciao.de.
http://www.ciao.de/Sniffer_ATMBook_Base_Unit__1256376
[ Voor 47% gewijzigd door Roman op 05-11-2008 11:15 ]
Op de Sniffer Book zit een LAN (UTP) aansluiting 'Sniffer'. Hier gaat een cross-cable in, waarmee je de Sniffer Book koppelt aan de Base unit. Na verbinding te hebben gemaakt, zal de Sniffer Book de benodigde software downloaden van de Base unit en kun je de Sniffer Book gebruiken om captures te maken op het netwerk (in jou geval een ATM netwerk).
Captures van de Sniffer Book worden gedecodeerd door de applicatie die draait op de Base unit.
In plaats van een PC zoals op het geposte plaatje, kun je natuurlijk ook een andere willekeurige PC nemen. Je moet wel de complete software suite hebben van de Base unit en de Sniffer Book. De Sniffer software zoals we die hier hebben draait onder Win NT 4.