• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 14:51

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ik heb hier een paar leuke netwerkspullen liggen waar ik graag van wil weten hoe oud ze zijn en wat de nieuw waarde was.

Ik wil n.l. een aantal van deze producten verkopen. Cisco is best goed op te zoeken. Maar dingen zoals een Networks Associates Sniffer ATM Book of een Lucent Firewall Brick is heel weinig te vinden.

Ook op sites als ebay is bijna niets van deze hardware te vinden. Weet iemand een site waar men oudheid en nieuwprijs kan vinden?

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Netwerkspullen horen niet in Overige Harware, maar dit is sowieso geen technische vraag en hoort dus in Shopping.

Move OH -> SF

Oslik blyat! Oslik!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
ok tnx

Sorry :D

• EXX
  • Laatst online: 24-01 20:08

EXX

EXtended eXchange

Die Networks Associates Sniffer ATM Book is een network analyser voor ATM netwerken. Net iets zoals Wireshark, maar dan voor ATM. Een ATM Book moet je aansluiten op een Networks Associates Sniffer Base om te kunnen gebruiken. De benodigde software wordt door de ATM book geladen vanaf de Base. Om het ding te kunnen gebruiken heb je dus nog een Sniffer Base nodig plus bijbehorende software. Het eea kost veel pegels.

Network Associates bestaat niet meer.

Een ATM Snifferbook pdf

[ Voor 14% gewijzigd door EXX op 05-11-2008 11:02 ]

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Volgens mij heb ik alles compleet van dat ding. Incl 2 dubbele Glasvezel modules, base station en handleiding. Moet alleen nog even de software zoeken.

Handleidingen e.d. heb ik van alles kunnen vinden, maar niet wat het gekost heeft.

• EXX

EXX

EXtended eXchange

Je base station moet een portable PC (geen laptop) met ingebouwd scherm zijn. Zit er nog een sticker van de NL leverancier op (bv. Muxum)?

Zoiets dus:

Afbeeldingslocatie: http://di1.shopping.com/images1/pi/d7/4e/97/20131740-177x150-0-0_Network+Associates+Dolch+Pac+65+NGL+PL65+NA+100.jpg

Ik weet dat deze dingen ooit handenvol geld gekost hebben, je moet dan denken aan tienduizenden euro's.

[ Voor 22% gewijzigd door EXX op 05-11-2008 11:07 ]

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Als ik de handleiding goed begrepen heb kan ik elke willekeurige minimaal PII400 menemen met of een Cross cable of rs232 kabel om er verbinding mee te maken. Maar dat ga ik nog testen.

Die ik bedoel is deze:

Afbeeldingslocatie: http://images.ciao.com/ide/images/products/normal/376/product-1256376.jpg

Een Sniffer ATMBook base unit.

Die van jou lijk op begin jaren 90 apparaat, Die die ik heb is volgens mij uit 2004. Tenminste volgens ciao.de.

http://www.ciao.de/Sniffer_ATMBook_Base_Unit__1256376

[ Voor 47% gewijzigd door Roman op 05-11-2008 11:15 ]

• EXX

EXX

EXtended eXchange

We hebben hier op mijn werk een Sniffer Book WAN. Dat is een soortgelijk apparaat, maar dan voor WAN (HDLC, X.25 etc). De losse Sniffer Book is nutteloos, je moet de bijbehorende Base analyser hebben (zo een ding van het plaatje).

Op de Sniffer Book zit een LAN (UTP) aansluiting 'Sniffer'. Hier gaat een cross-cable in, waarmee je de Sniffer Book koppelt aan de Base unit. Na verbinding te hebben gemaakt, zal de Sniffer Book de benodigde software downloaden van de Base unit en kun je de Sniffer Book gebruiken om captures te maken op het netwerk (in jou geval een ATM netwerk).

Captures van de Sniffer Book worden gedecodeerd door de applicatie die draait op de Base unit.

In plaats van een PC zoals op het geposte plaatje, kun je natuurlijk ook een andere willekeurige PC nemen. Je moet wel de complete software suite hebben van de Base unit en de Sniffer Book. De Sniffer software zoals we die hier hebben draait onder Win NT 4.

Pagina: 1