[OCS 2007]Ervaring met OCS 2007 gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

• Dhr_Soulslayer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-01 09:22
Hallo,

Ik ben druk bezig om een OCS test omgeving binnen vmware te draaien. De standaard dingen lukken nog wel tot op het punt dat ik OCS installatie zover heb dat ik de verschillende services kan gaan opstarten. Audio/Video Converencing en Front-End services wil maar niet opstarten..De fout code die ik krijg van windows al vele malen terug gezocht op google maar daar werd ik niet wijzer uit. Zodoende ik mijn opstelling niet aan de gang krijg...Zou iemand mij kunnen helpen? Voor eind van dit jaar is het namelijk de bedoeling dat ik dit op mijn stage adres geimplenmeteerd heb. Op stage hebben ze daar ook geen ervaring mee dus leek het hun wel een leuke klus voor een stagair.
Dus wie o wie kan mijn helpen danwel vraagbaak spelen?

Alvast bedankt,
Dhr_Soulslayer

• DoleBole
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:26
google eens op ocs en vmware ...

eerste hit:
http://forums.microsoft.c...7&PageID=1&PostID=2180376

• Dhr_Soulslayer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-01 09:22
Daar hebben ze het over ESX 3,5 en dat OCS Hyper V is. Mijn OCS draait bovenop een win 2k3 Enterprise installatie. Ze zeggen idd dat het niet aan te raden is om OCS te virtualiseren ivm de video en audio delay maar dat is me nog niet eens gelukt...eerst moeten daarvan de services draaien :?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit is nou juist niet de bedoeling van GoT, en ook niet van je stage.

Je zegt dat je de foutmelding al talloze malen hebt onderzocht, frappant dat je die dan hier niet post terwijl je onze hulp wil ermee. Ook moet je zelf leren van je stage, dus lijkt het me niet zo'n goed idee dat je hier een "vraagbaak" komt zoeken. Daarnaast is GoT niet voor werving bedoeld. Je mag best vragen stellen, ook over je stageopdracht, maar doe dat dan inhoudelijk en post zo veel mogelijk details. Ik sluit nu dit topic.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.