Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om deze mp3 speler:
http://www.slashgear.com/...es/2/8/1/iriver_spinn.jpg

Ik zit met de volgende kleine probleempjes:

1:) De firmware kan ik niet updaten aangezien mijn mp3 speler niet herkent word.
2:) Flacc word niet ondersteund, terwijl Iriver aangeeft van wel. (zal dan wel een firmware issue zijn?)
3:) Wanneer ik een filmpje convert met de bijgeleverde software, geeft het programma netjes aan dat het gehele filmpje is omgezet, maar wanneer ik het filmpje afspeel word er maar een klein gedeelte van het geheel afgespeelt. (waarschijnlijk ook een firmware issue?)

Iemand die dit herkent? Ik kan namelijk nergens dit neerleggen..

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je eerste punt geeft min of meer aan dat er iets foutgaat bij de speler. Het vermoeden van mij is dan ook dat de andere twee symptomen daarmee te maken hebben. Ik weet niet of er een reset mogelijk is op de Spinn, maar dat zou je eens moeten proberen. Als dat er niet is zou je een RMA kunnen overwegen. Een softwarefout lijkt inderdaad het meest aannemelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Een reset heeft tot zover ik zie niet veel geholpen. Wat betreft een RMA weet ik niet zeker of dat nog voor mij geldt, aangezien ik de mp3 speler al een maand in mijn bezit heb. Of valt dat gewoon onder de garantie voorwaarden?

Ik heb de advanced instellingen nagekeken en zag bij Connection Type MSC of MTP staan.
Het apparaat stond op MTP ingesteld. Wat is het verschil hiervan?

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:29
Dat staat in de PMD FAQ. onder het kopje: "UMS? MTP? Hoe zit dat nou?"