Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Overigens, als je de edit knop als [edit] ziet dan heb je dit plaatje "
Dat het edit plaatje spontaan is verdwenen vind ik dan vreemd. Mn browser staat als 3 weken aan.Erkens schreef op woensdag 05 november 2008 @ 08:00:
Welke knop bedoel je precies?
Overigens, als je de edit knop als [edit] ziet dan heb je dit plaatje "[afbeelding]" blijkbaar niet geladen, wellicht dat je browser ergens iets blokkeert.
Het OK knopje aan de rechterkant: http://tweakers.net/pricewatch/cat/614
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Bij mij ook maar het OK knopje verdwijnd dan en er komt Query verzenden te staan.Dirk schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:10:
Hier in IE6 zie ik daar onmouseover 'Zoeken!' staan.
Kan je anders een screenshot maken zodat het duidelijker is wat je bedoeld?
Idd hoe kom ik op OK ik bedoel natuurlijk de Go knopErkens schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:19:
Ligt het aan mij of zie ik echt geen OK knopje op die pagina? Of bedoel je de "Go" knop?
Kan je anders een screenshot maken zodat het duidelijker is wat je bedoeld?
Probeer het eens met een andere browser om te zien of het echt aan jouw browser ligt?
De tweede zie ik niet. Zie dan alleen de link naar het plaatje.Erkens schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:47:
Ik denk toch dat het door jouw browser (of eventuele addon's) ligt, kan je deze twee plaatjes wel zien:
[afbeelding] [afbeelding]
Probeer het eens met een andere browser om te zien of het echt aan jouw browser ligt?
Als ik die link in mijn adresbalk zet krijg ik dit:
Bestand niet gevonden
Firefox kan het bestand op http://tweakimg.net/g/form/button_go_mouseover.gif niet vinden.
* Kan het item zijn hernoemd, verwijderd of verplaatst?
* Staat er een spel-, hoofdletter- of andere typografische fout in het adres?
* Hebt u voldoende toegangsrechten voor het opgevraagde item?
In IE7 werkt het wel gewoon.
Heb mijn laatst geinstalleerde addon verwijderd en uiterraard firefox opnieuw opgestart. Maar de 2e image is niet zichtbaar net zoals de Edit knop.
[ Voor 7% gewijzigd door Twazerty op 05-11-2008 12:53 ]
Anyway, deinstalleer alle addons, verwijder eventuele adblockers, controlleer eventuele proxy settings en clear je cache.
Grote kans dat het dan wel goed gaat
Alleen het clearen van mijn cache bleek voldoende. Toch vind ik het vreemd.Erkens schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:00:
Het ligt dus duidelijk aan jouw browser
Anyway, deinstalleer alle addons, verwijder eventuele adblockers, controlleer eventuele proxy settings en clear je cache.
Grote kans dat het dan wel goed gaat
zal wel hiermee te maken hebben gehad:Twazerty schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:41:
[...]
Alleen het clearen van mijn cache bleek voldoende. Toch vind ik het vreemd.
Mn browser staat als 3 weken aan.
Dit topic is gesloten.
![]()