Na het terugzetten van een image via Acronis, kan ik geen apparaten meer ontkoppelen die via usb verbonden zijn. Ik krijg dan de melding:
Ik heb al enkele oplossingen gevonden hier en ook gekeken bij de website van Acronis zelf.
De oplossingen die ik geprobeerd heb (en bij iedereen werken behalve bij mij
):
Tevens een korte backup vraag; is via het via windows verkenner kopiëren van veel data (70 GB in één keer) van mijn laptop naar een USB hardeschijf betrouwbaar, of kan ik daarvoor beter back-up programma's gebruiken? Reden dat ik dit vraag is omdat ik niet weet of deze backup programma's misschien ook de windows verkenner source o.i.d. gebruiken.
Nu heb ik inmiddels via mijn zoektocht via het almachtige google gevonden dat dit komt door een fout in de image herstel software van Acronis. Zelfs bij een image terugzetten helpt niet.Er is een uitzondering opgetreden tijdens het uitvoeren van shell32.dll,control_RundDLL hotplug.dll
Ik heb al enkele oplossingen gevonden hier en ook gekeken bij de website van Acronis zelf.
De oplossingen die ik geprobeerd heb (en bij iedereen werken behalve bij mij
- Via device manager, USB generic proberen te updaten
- Via device manager, USB generic verwijderd en opnieuw opgestart
- Command "regsvr32 hotplug.dll /s" en hetzelfde voor de shell32.dll bij uitvoeren ingevuld. Geen reactie van mijn pc
- Command "sfc /scannow" bij uitvoeren ingevuld. Geen reactie van mijn pc (wel dat hij ging scannen, maar niet wat het resultaat was).
Tevens een korte backup vraag; is via het via windows verkenner kopiëren van veel data (70 GB in één keer) van mijn laptop naar een USB hardeschijf betrouwbaar, of kan ik daarvoor beter back-up programma's gebruiken? Reden dat ik dit vraag is omdat ik niet weet of deze backup programma's misschien ook de windows verkenner source o.i.d. gebruiken.