Toon posts:

Foutmelding geluid zonder reden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds een tijdje een probleem met mijn MacBook. Soms hoor ik zonder reden of visuele melding, het geluid 'submarine' dat is ingesteld voor fouten... ook al raak ik m'n Mac niet aan!! De ene keer heel vaak achter elkaar en de andere keer heel af en toe.

Weet iemand hier wat meer over?? Heeft iemand hetzelfde ervaren??

Ik heb gezocht op het forum maar kon er niets over vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 22:25 ]

• Zero Grav
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11-2025
Uninstall Windows Live Messenger (msn) eens. :) Probeer Adium anders..

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het proberen, als het niet werkt meld ik me weer. (en als het wel werkt natuurlijk ook :p)

Alvast bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil even melden dat sinds ik MSN Messenger heb verwijderd van mn mac, ik geen fout melding geluidje meer krijg. :) Adium werkt prima.

Groetjes L.

Verwijderd

Ik heb precies het zelfde!
Alleen gebeurd het bij mij 2x in de week ofzo, dus niet echt storend... maar dat 'submarine' geluid komt bij mij ook als MSN geen verbinding meer heeft en dan Offline valt, maar dus afentoe ook als er niks aan de hand is 8)7
Ik heb Adium wel geinstalleerd, maar moet nog ff een moment vinden om er rustig aan te wennen denk ik O-)
Maar nou weet ik iig ook waar dat submarine geluidje vandaan komt :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2008 @ 07:46:
Ik heb precies het zelfde!
Alleen gebeurd het bij mij 2x in de week ofzo, dus niet echt storend... maar dat 'submarine' geluid komt bij mij ook als MSN geen verbinding meer heeft en dan Offline valt, maar dus afentoe ook als er niks aan de hand is 8)7
Ik heb Adium wel geinstalleerd, maar moet nog ff een moment vinden om er rustig aan te wennen denk ik O-)
Maar nou weet ik iig ook waar dat submarine geluidje vandaan komt :P
MSN messenger for mac is sowieso niet geweldig (mijn mening). In de nieuwste versie gebeurde het minder, maar voorheen ging msn vanzelf off line als je een tijdje niet op je mac bezig was en afwezig was bv... best irritant. Ik heb in ieder geval met Adium nergens last van, en zoals gemeld is na het verwijderen van msn het foutmelding geluidje ook weg. Adium is een vrij makkelijk chat programma en als je per se cam wilt kan je Amsn downloaden... Kijk maar even, met een beetje snuffelen in de voorkeuren van Adium wen je er snel aan, tal van mogelijkheden!! ;)

Gr. L
Pagina: 1