Rare ventjes te zien boven reactiegedeelte op frontpage-item

Pagina: 1
Acties:

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-02 22:26

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Topicstarter
Beste Tweakers.net,

Raar vind ik de ventjes die ik sinds kort te zien krijg boven de scheidingslijn tussen het bericht en de reacties op dat bericht.

De ventjes die ik zoal tegenkom zijn deze:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/sackboy/2.gifAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/sackboy/7.gifAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/sackboy/8.gif

Ik neem aan dat er iets groters schuilt achter dit dan enkel het doel om bezoekers te verwarren en nieuwsgierig te maken, maar ik heb tijdens mijn vluchtige zoektocht op het forum nog geen wetenschap gezien van dit bizarre fenomeen. Misschien ben ik de eerste? Alhoewel ik het betwijfel.

Kan iemand mij er meer over vertellen? Want mijn aandacht is alvast gevestigd.

Dank u wel.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

is al 'n topicje over...
Zijn poppetjes van de game Little Big Planet!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-02 12:23
Had ze ook al opgemerkt ja, zo op het eerste gezicht merk je het niet. Op zich wel grappig, toen ik het zag had ik wel een 'WTF?'-gevoel :P Soort van Subliminal Messaging? Wel een originele manier van reclame, al is het jammer dat als je niet weet waar die pluizige poppetjes van zijn, daar ook niet al te snel achter komt.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Reclame voor Little Big Planet.

Doelstelling bereikt, je denkt en praat over het spel nu, ipv de standaard suffe banners over bijvoorbeeld Fallout 3.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:01

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Die wil ik ook zien! :9 Is daar een soort switch voor net als voor de Lemmings (?lemming=xxx)? Ik heb banners uitstaan (abo).

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Willekeurig artikel lezen, staat tussen de tekst en de reacties in, net naast de Google ad.

[ Voor 5% gewijzigd door Motrax op 04-11-2008 21:20 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:47

crisp

Devver

Pixelated

Glaanieboy schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:17:
Die wil ik ook zien! :9 Is daar een soort switch voor net als voor de Lemmings (?lemming=xxx)? Ik heb banners uitstaan (abo).
De oplossing ligt dan voor de hand: ads (tijdelijk) aanzetten ;)

Intentionally left blank

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:01

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ja, dat weet ik, maar is er geen switch zoals bij de lemmings? Niet dat het totaal niet nuttig is, meer geinig :p

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Glaanieboy schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:50:
Ja, dat weet ik, maar is er geen switch zoals bij de lemmings? Niet dat het totaal niet nuttig is, meer geinig :p
Die switch is er toch: banners aanzetten.
Een van de redenen waarom iemand een abo neemt is omdat hij geen banners wilt zien, dus dan lijkt het me logisch dat je deze vorm van reclame ook niet ziet ;)

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-02 05:55

pim

ik dacht dat ik een virus had, omdat ik ze ook op andere sites zag, flabber, niet netjes verwerkt in de layout..

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

pim schreef op woensdag 05 november 2008 @ 19:32:
ik dacht dat ik een virus had, omdat ik ze ook op andere sites zag, flabber, niet netjes verwerkt in de layout..
Wij hebben expres gekozen voor een vaste plek (met 1 variatie: links of rechts naast de google-ad). Zo over de content heen is inderdaad niet zo netjes...

Intentionally left blank

Verwijderd

Ik dacht dus dat ze bij die banners hoorden. Had al het idee dat verscheidene dedicated hosting aanbieders een nieuwe stijl hadden :p

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07-2025
Vreemd, ik ben ze nog niet tegengekomen (Adblock staat nochtans uit op T.net).

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Alfredo schreef op donderdag 06 november 2008 @ 12:17:
Vreemd, ik ben ze nog niet tegengekomen (Adblock staat nochtans uit op T.net).
Ze staan onder nieuwsberichten naast de adsense:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/msumozoSTMkcuYgrIPwm0ZVV/full.png

als je ze niet ziet (of ueberhaupt geen adsense ziet) dan block je ws toch nog teveel ;)

Intentionally left blank

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Helemaal suf gezocht om wat dit plaatje betekende, ik zocht op 'sackboy' en kan niets vonden. Maar goed, leuke reclame. Echter vindt ik het wel vreemd dat er geen link achter zit, waarom niet?
Pagina: 1