Beste mensen,
ik heb een probleem bij het branden van een DualLayer-schijf. De schijf is er een van Philips (DVD+R DL) en mijn dvd-brander is een Slimtype DVD A DS8A1H ATA Device.
Als ik een image-bestand (.iso) wil branden sputtert Nero 8 tegen. Hij wil z'n Disc-at-once niet opstarten en hierdoor kan hij niet gaan branden. Ook ImgBurn en Alcohol 120% (de trial versie) willen mijn .iso niet branden. Hierdoor heb ik dus het vermoeden dat het aan de (driver van de) dvd-brander ligt.
Hieronder nog een deel uit de log van Nero:
Alvast bedankt voor je moeite!!
ik heb een probleem bij het branden van een DualLayer-schijf. De schijf is er een van Philips (DVD+R DL) en mijn dvd-brander is een Slimtype DVD A DS8A1H ATA Device.
Als ik een image-bestand (.iso) wil branden sputtert Nero 8 tegen. Hij wil z'n Disc-at-once niet opstarten en hierdoor kan hij niet gaan branden. Ook ImgBurn en Alcohol 120% (de trial versie) willen mijn .iso niet branden. Hierdoor heb ik dus het vermoeden dat het aan de (driver van de) dvd-brander ligt.
Hieronder nog een deel uit de log van Nero:
Zou iemand mij kunnen helpen dit probleem op te lossen?#18 Text 0 File DVDPlusDualLayer.cpp, Line 756
L0 Data Zone Capacity not set.
Max LBA L0 2086911 (1FD7FFh, 4075MB), next writable address 0 (0h, 0MB)
#19 CDR -1 File ThreadedTransferInterface.cpp, Line 1680
Unspecified Recorder Error
E: Slimtype DVD A DS8A1H
#20 TRANSFER -27 File ThreadedTransferInterface.cpp, Line 1680
Could not perform start of Disc-at-once
#21 Text 0 File ThreadedTransfer.cpp, Line 269
Pipe memory size 83836800
#22 Phase 38 File dlgbrnst.cpp, Line 1767
Burn process failed at 2.4x (3.324 kB/sec)
Alvast bedankt voor je moeite!!