Toon posts:

Probleem met Dual-Layer branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb een probleem bij het branden van een DualLayer-schijf. De schijf is er een van Philips (DVD+R DL) en mijn dvd-brander is een Slimtype DVD A DS8A1H ATA Device.
Als ik een image-bestand (.iso) wil branden sputtert Nero 8 tegen. Hij wil z'n Disc-at-once niet opstarten en hierdoor kan hij niet gaan branden. Ook ImgBurn en Alcohol 120% (de trial versie) willen mijn .iso niet branden. Hierdoor heb ik dus het vermoeden dat het aan de (driver van de) dvd-brander ligt.

Hieronder nog een deel uit de log van Nero:
#18 Text 0 File DVDPlusDualLayer.cpp, Line 756
L0 Data Zone Capacity not set.
Max LBA L0 2086911 (1FD7FFh, 4075MB), next writable address 0 (0h, 0MB)

#19 CDR -1 File ThreadedTransferInterface.cpp, Line 1680
Unspecified Recorder Error
E: Slimtype DVD A DS8A1H

#20 TRANSFER -27 File ThreadedTransferInterface.cpp, Line 1680
Could not perform start of Disc-at-once

#21 Text 0 File ThreadedTransfer.cpp, Line 269
Pipe memory size 83836800

#22 Phase 38 File dlgbrnst.cpp, Line 1767
Burn process failed at 2.4x (3.324 kB/sec)
Zou iemand mij kunnen helpen dit probleem op te lossen? :)
Alvast bedankt voor je moeite!! _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :(

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nee, ook niet gek als je:

a) niet in het juiste subforum post (Overige Hardware is geen dumpbak, zeker niet voor vragen die duidelijk over Opslagmedia gaan)
b) behalve het dumpen van een log zelf niets geprobeerd hebt - je meldt in ieder geval niet waar je zelf gezocht hebt naar oplossingen, op welke zoektermen, wat je toen vond, wat je probeerde (andere DL DVD en/of andere drive) en wat er toen gebeurde.

Begin eens met meer info te geven over wat je zelf gedaan hebt, ik move dit topic alvast naar de juiste plek :o

Move OH -> OM

Oslik blyat! Oslik!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:25

Caveman

whahoehaha

Als ik in Google "ThreadedTransferInterface.cpp" intoets dan krijg ik nogal wat hits, waaronder een probleem wat exact op het jouwe lijkt: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=269597 De oplossing die gegeven wordt schijnt voor de poster te werken...

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt dion_b en Caveman voor jullie reacties.

Excuses voor het kiezen van het verkeerde topic. Ik had het idee dat het aan de drive lag en had daarom maar gekozen voor hardware. Bedankt dat je het op de goede plaats hebt neergezet!!
Ik heb zelf natuurlijk ook al wat gedaan om dit probleem proberen te verhelpen, maar ik ben er nog helemaal niet uit. Ik heb onder andere wat andere brandprogrammatjes gebruikt maar die leverden ook niet het gewenste resultaat.
Verder heb ik het geprobeerd op een Verbatim-schijf maar die doet ook niks. Ik kreeg dezelfde foutmelding. Voor mensen die de volledige log willen:
Klikt hier

Caveman, bedankt voor je oplossing maar hij werkt helaas niet. Ik krijg alweer dezelfde foutmelding. Ik ben ook eens verder gaan zoeken op Google toen ik "ThreadedTransferInterface.cpp" intypte en ik kwam bij iemand uit waar het aan de driver lag.. Ik heb geen nieuwe driver kunnen vinden dan die ik momenteel heb.

Hier overigens de log van Alcohol 120%

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 18:56 ]

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:25

Caveman

whahoehaha

Kun je uberhaupt geen duallayer branden of ligt het specifiek aan dat iso bestand ?
Anders zou je bv. dat iso bestand eens kunnen "uitpakken" met isobuster of een soortgelijk programma en dan het gewoon als data/video of whatever op een duallayer branden.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

firmware update van je brander?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2008 21:40 ]

Pagina: 1