Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Stukken uit DVD knippen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik wil vanaf een dvd een aantal stukken knippen. Het gaat om verschillende hoofdstukken.

Deze hoofdstukken staan echter niet achter elkaar, dus moeten er stukken tussenuit worden geknipt. Dit heb ik al vaker gedaan, alleen zit ik nu met een probleem.

Het me gelukt om de dvd te rippen naar mijn harde schijf, maar wanneer ik de verschillende vob files importeer in Sony Vegas (mijn videobewerkingsprogramma) zit er geen ondertiteling bij.(logisch, deze moet je apart selecteren)

Is er bij jullie een programma bekend waarbij je van te voren ingeeft: Dit moet je rippen, met deze ondertiteling, waarna hij een bestand uitspuugt, welke je vervolgens weer kan bewerken?

Hoop dat jullie snappen wat mijn probleem is, en misschien hebben jullie een oplossing?!

Alvast bedankt,

Jelle

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gewoon letterlijk je vraag in het Engels typen in Google (rip dvd with subtitles embedded) geeft direct al een oplossing ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:33:
Gewoon letterlijk je vraag in het Engels typen in Google (rip dvd with subtitles embedded) geeft direct al een oplossing ;)
Correct, hier hebben ze het alleen over (tenminste wat ik zag) over het rippen van de ondertitels als apart tekstbestand, en daar heb ik echt geen zin in, dat is me net iets te veel werk.....