Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268603

Topicstarter
Hallo,

In welke telefoon ik ook mijn simkaart stop, krijg ik de melding dat er geen simkaart in zit. Dat is dus wel zo!

Ik heb het dus met meerdere telefoon toestellen geprobeerd

Er zit geen enkel krasje op en toch werkt hij niet. Vanmiddag heb ik nog gebeld, een paar uur later staat er op mijn scherm "Geen simkaart geïnstalleerd"

Ik heb hem met alcohol schoon gemaakt, terwijl hij niet vies was, maar dat werkt dus ook niet.

Het is een regelrechte ramp want dit is voor zakelijk gebruik en ga hierdoor een tal van oproepen missen per dag, ook kan ik niet bellen natuurlijk.

Wat kan ik doen? Wat kan T-Mobile voor mij doen?

Help mij!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 268603 op 04-11-2008 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Wat voor telefoon heb jij? Is hij simlock toevallig :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:44

Onbekend

...

Anoniem: 268603 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:08:
Er zit geen enkel krasje op en toch werkt hij niet.
Er moeten krasjes zijn, want anders maken de pinnetjes geen goed contact!
Meet eens met een ohm-meter op hetzelfde vlakje of hij wel goed contact kan maken.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klantenservice al gebeld? (met ander toestel). Al naar T-Mobile shop geweest? In de meeste gevallen kan je in de winkel direct een nieuwe simkaart krijgen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268603

Topicstarter
Ik heb het met 5 telefoon toestellen geprobeerd, toen geloofde ik het wel.

En ja, er zit een enorm klein krasje op... maar mijn 2 jaar oude sim kaart van Hi zit vol met krasjes en die pakt hij gewoon....

* belt tmobile* nooit verwacht dat die nog open waren tot 20 uur...

//edit:

Sturen kosteloos nieuwe simkaart op, wordt over ongever 3 werkdagen verwacht. Toppie.

Maarja, zijn er nog huis tuin en keuken trucjes om deze simkaart misschien voor de 3 werkdagen werkend te krijgen? Met een schilmesje wat krassen?

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 268603 op 04-11-2008 19:21 ]