Onlangs (10 min geleden) is mijn ASUS DVD brander dood gegaan (Power Calibration Error) Firmware geupdate en nog steeds dus ik kan hem wel afschrijven. Nu heb ik natuurlijk zo snel mogelijk een nieuwe brander nodig maar de enige wat ik hier even snel in de buurt kan vinden hebben alleen een SATA interface geen probleem opzich maar ik heb SATA port 1, 3 en 4 al in gebruik. Heel simpel dan gebruik je toch 2? Die is er niet.
(Let op de WITTE pijl en niet het rode rondje.)
Er zit 1 Raid SATA 1 op en 2 EZ Raid Sata porten(1 en 2) Nu weet ik niet zeker of ik hier dus ook een DVD re-writer op aan kan sluiten.
Waar ik de laatste tijd ook last van heb is een heel erg langzame detectie van mijn 3e hdd op de 4e sata port. Wat zou dit kunnen zijn? Ik had hier eerst helemaal geen last van.
Alvast bedankt,
DanielZ
(Let op de WITTE pijl en niet het rode rondje.)Er zit 1 Raid SATA 1 op en 2 EZ Raid Sata porten(1 en 2) Nu weet ik niet zeker of ik hier dus ook een DVD re-writer op aan kan sluiten.
Waar ik de laatste tijd ook last van heb is een heel erg langzame detectie van mijn 3e hdd op de 4e sata port. Wat zou dit kunnen zijn? Ik had hier eerst helemaal geen last van.
Alvast bedankt,
DanielZ