• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
2 jaar geleden, van de zomer, een D-link DGL-4300 router gekocht van bijna 140 euro. (!)
Van de week stopt hij er mee. Geen activiteit meer. Zelfs geen power.

Helaas is de winkel waar ik hem heb gekocht failliet. Daarom D-link gebeld.
Kan niets meer mee gedaan worden, omdat de 2 jaar termijn net is verstreken. Geen coulance, geen reparatie niets. Nieuwe router kopen dus. :'( :(

Ik vind geen service survey voor D-link in de pricewatch, daarom graag op deze manier.
Waarschuwing voor toekomstige D-link kopers.

[ Voor 6% gewijzigd door Paquito op 04-11-2008 15:20 ]

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Hoezo waarschuwing? Stuk buiten de garantie is gewoon pech.

Overigens dit nog: je hebt 11 jaar garantie bij D-Link. De eerste twee jaar is carry-in bij de winkel waar je hem gekocht hebt. De overige 9 jaar krijg je door registratie van het product na aankoop. Heb je dat niet gedaan dan heb je die 9 jaar helemaal niet.

March of the Eagles

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nope, de DGL-4300 heeft 2 jaar garantie. Alleen de N producten hebben 11 jaar garantie.

Van een router die zoveel geld kost mag een betere werking verwacht worden. Helaas had ik alleen nog iets kunnen doen als de winkel nog bestond. Ik heb namelijk contact gehad met consumentenautoriteit.

Nog iets over die 11 jaar. Gaat de voeding (die in het geval van de 4300 dus in de router zelf zit) , een fan of iets anders in dezelfde trant kapot, zit je ook gewoon aan 2 jaar garantie en kun je als je 'pech' hebt ook gewoon een nieuwe router kopen.

Overigens had ik eerst Dlink support aan de lijn die mij een replacement had toegezegd, 30min later krijg ik een mail van een manager support benelux dat het niet doorgaat.

D-link en service, nee dus. :(

[ Voor 56% gewijzigd door Paquito op 04-11-2008 16:57 ]

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Nog iets over die 11 jaar. Gaat de voeding (die in het geval van de 4300 dus in de router zelf zit) , een fan of iets anders in dezelfde trant kapot, zit je ook gewoon aan 2 jaar garantie en kun je als je 'pech' hebt ook gewoon een nieuwe router kopen.
Adapters en ventilators kunnen inderdaad onder andere voorwaarden vallen.

Tja D-Link, ik heb nooit te klagen van de service. Maar misschien kan je ook eens naar Sitecom kijken, heb je ook 10 jaar garantie (wel registeren!), en de service is ook goed.

March of the Eagles