Toon posts:

Stom toetsenbord...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een vervelend probleem met mijn andere toetsenbord; hij doet het niet meer. Het is een hele oude (er zit nog zo'n verloopkabeltje op om hem op de ps2 poort te laten passen...). Heeft iemand een suggestie om mij uit deze netelige positie te halen?

• dennis_LU
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08 09:34
Op vrijdag 23 februari 2001 12:43 schreef Komkommer het volgende:
Sinds kort heb ik een vervelend probleem met mijn andere toetsenbord; hij doet het niet meer. Het is een hele oude (er zit nog zo'n verloopkabeltje op om hem op de ps2 poort te laten passen...). Heeft iemand een suggestie om mij uit deze netelige positie te halen?
Nieuwe kopen :?

Verwijderd

koop voor een geeltje een niew

edit: kan toch niet zo snel typen mer 1 hand...

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:00
Ja wat een stomme vraag.....!! tegenwoordig koop je op een dumpdag (morgen bv) voor één tot twee tientjes een fatsoenlijk toetsenbord.......!! :7

Verwijderd

wil je dat we stap 4 stap doornemen hoe een t board van een knaak gerepareerd kan worden!?! |:(

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:11

Opa

Nu Multifocaal!

Ga naar de eerste de beste PCDUMP.

Zoek ff naar een kraam met een doos met oude IBM Ramplanken model 1985 voor een tientje.
Ding af tot f 7,50.

thuis aansluiten (is al PS/2) en je hebt de eerste 20 jaar een goed toetsenbord.

Wel eerst ff de kapjes van de toetsen wippen en in een linnen zak in de wasmachine gooien op 40 graden.

(I know, I bought two) :)

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Topicstarter
Okee ik weet ook wel dat een nieuw toetsenbord niet duur is, maar het gaat om het principe. Als je iets koopt wil je toch dat het een poosje meegaat en niet dat je een nieuwe moet kopen?

Het is heel eenvoudig om te zeggen: koop maar een nieuwe, geld zat!

Verwijderd

ja hallo, als iedereen zo dacht zat ik nu nog lekker op de 8086, maar ik heb best wel geld over om eens in de zoveel tijd een nieuwe pc te kopen, en dan weer een betere monitor, dan weer een betere muis & tb.

Stilstand is achteruitgang.

Verwijderd

Topicstarter
Vooruitgang kun je zeker niet stoppen en dat is maar goed ook. Processors, videokaarten, moederborden enz. enz. worden inderdaar steeds beter, toetsenborden misschien ook, maar die van mij deed het prima. Jij zegt dus dat ik nu ook een nieuwe zou moeten kopen, alleen omdat die nieuwe nieuwer is, waar ik het dus niet mee eens ben.

Verwijderd

Nee, mijn tb was ook errug goed, maar deze typt fijner, heeft gemakkelijke sneltoetsen, polssteun en is draadloos.

Maar de 14" aan mijn 386 is ook nog goed en toch heb ik een nieuwe 17" gekocht.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:11

Opa

Nu Multifocaal!

Op vrijdag 23 februari 2001 13:30 schreef Komkommer het volgende:
Okee ik weet ook wel dat een nieuw toetsenbord niet duur is, maar het gaat om het principe. Als je iets koopt wil je toch dat het een poosje meegaat en niet dat je een nieuwe moet kopen?
Das ff iets anders dan
Sinds kort heb ik een vervelend probleem met mijn andere toetsenbord; hij doet het niet meer. Het is een hele oude

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Pagina: 1