Ik heb een hp computer op kantoor staan die voorzien moet worden van windows vista (32bit). Telkens als ik het OS probeer te installeren kom ik vast te zitten op een blauw scherm met de volgende foutmelding:
STOP: 0x0000005C (0x0000010B, 0x00000001, 0x00000000, 0x00000000)
Als ik de vista dvd boot komt de melding direct na het laden van de bestanden. Het enige wat ik dan kan doen is xp opnieuw te installeren.
de foutmelding schijnt bekent te zijn en ik heb dan ook een aantal oplossingen geprobeerd.
Eerst schijven formateren alvorens de installatie,
eerst xp installeren en dan vista via windows xp, na het opnieuw opstarten krijg ik helaas weer dat scherm.
Weet iemand een manier om dit probleem op te lossen, het moet mogelijk zijn want vista heeft eerder op de pc gedraaid.
Ik kan helaas niet meer informatie geven over de computer, hij is niet van mij.
STOP: 0x0000005C (0x0000010B, 0x00000001, 0x00000000, 0x00000000)
Als ik de vista dvd boot komt de melding direct na het laden van de bestanden. Het enige wat ik dan kan doen is xp opnieuw te installeren.
de foutmelding schijnt bekent te zijn en ik heb dan ook een aantal oplossingen geprobeerd.
Eerst schijven formateren alvorens de installatie,
eerst xp installeren en dan vista via windows xp, na het opnieuw opstarten krijg ik helaas weer dat scherm.
Weet iemand een manier om dit probleem op te lossen, het moet mogelijk zijn want vista heeft eerder op de pc gedraaid.
Ik kan helaas niet meer informatie geven over de computer, hij is niet van mij.