Handmatige installatie InputManager Safari (Inquisitor)

Pagina: 1
Acties:

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hallo,

Ik gebruik al een hele tijd het programma Inquisitor, het is een plugin voor Safari. Check http://www.inquisitorx.com. Super handig.

Helaas is dit product onlangs over gekocht door Yahoo. De Google zoekfunctionaliteit werkt daardoor niet meer volledig waardoor je eigenlijk wordt gedwongen om Yahoo als zoekmachine te gaan gebruiken. Dat wil ik niet.
Vorige maand heb ik een backup van mijn systeem gemaakt met een versie van het programma waarmee Google nog volledig bruikbaar was. Ik dacht heel simpel de map /Library/InputManagers/Inquisitor terug te kunnen plaatsen, maar helaas heeft dat als gevolg dat het hele ding niks meer doet.

Weet iemand hoe ik dit handmatig kan installeren dmv mijn oude backup? For the record: De backup is een volledige 1 op 1 kopie van mijn oude hard disk. Leopard.

(of als iemand toevallig nog een installatiefile van een oude versie van Inquisitor heeft, is dat ook prima natuurlijk :D).

πŸŒžπŸƒ

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Kan je een voorbeeld geven? Ik heb de laatste versie (3.2(v57)) maar geen verschil gemerkt met eerst?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15ΒΊ ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Zero Grav
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11-2025
'k Heb het daarnet even gedownload en bij yahoo krijg je live zoekresultaten te zien terwijl je bij google alleen woordsuggesties krijgt waarop je alsnog naar de site moet surfen.

Zou het ook wel een handige plugin vinden als de googlefunctie werkte..

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Verrek, inderdaad. Dat was ook zo. Een van de dingen die ik net niet gebruikte daarbij, vandaar dat het me niet opviel waarschijnlijk.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15ΒΊ ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Breinonline heeft me de versie voor de huidige versie per email gestuurd. Hierin werk Google wel goed :).

Ik heb hem online gezet op de volgende locatie, voor het nageslacht :+
http://virtual-life.net/meuk/Inquisitor3.2(v57).zip

Controleer dat auto update uit staat. Vanaf v58 is het Yahoo only.

Tnx Breinonline :).

[ Voor 3% gewijzigd door kamerplant op 05-11-2008 12:12 ]

πŸŒžπŸƒ

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:16
Je hebt ook safari glims die een soort gelijke zoekfunctie heeft.... je zit dan alleen weer met die amazon links :/
Pagina: 1