Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-11 11:19
Een dikke maand geleden ben ik in de telefoon gekropen om een nieuwe telefoon te bestellen te weten de MDA Vario IV, nu ging dat allemaal niet zo soepeltjes, en na 4 weken kon men me nog niet vertellen waar het toestel bleef. Na veel ellende de telefonische order geannuleerd en het toestel met een verlenging in de winkel gehaald. En ik heb inmiddels al 3 weken veel plezier van mijn toestel.

Nu werd ik net door mijn moeder gebeld dat er iemand met een pakketje voor de deur stond. 40 euro (en het was een mobiele telefoon). Nu komen ze morgen weer omdat ik niet thuiswas en ik geen geld had liggen.

Nu vraag ik me af, die order was verwijderd uit het systeem, anders kon ik niet verlengen in de winkel.
Wat kan ik nu met dat 2e toestel doen? Kan T-Mobile dit terugeisen?

Ik vraag me af of meer mensen dit wel eens meegemaakt hebben en wat deze gedaan hebben.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Betalen en ophalen die handel !

In het ergste geval kost het je 40 euro, in het gunstigste geval heb je een 2de MDA VarioIV 8)

Met een beetje mazzel heeft de TNT of T-Mobile de zaakjes niet op orde en hoor je er niets meer van.

Wel effe een tijdje in de doos laten zitten, dat stuurt makkelijker terug als ze hem toch terug vorderen. :P

Let wel op dat je nou geen 2 abbo's hebt |:(

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

• netblade
Righteye schreef op donderdag 06 november 2008 @ 19:37:
Betalen en ophalen die handel !

In het ergste geval kost het je 40 euro, in het gunstigste geval heb je een 2de MDA VarioIV 8)

Met een beetje mazzel heeft de TNT of T-Mobile de zaakjes niet op orde en hoor je er niets meer van.

Wel effe een tijdje in de doos laten zitten, dat stuurt makkelijker terug als ze hem toch terug vorderen. :P

Let wel op dat je nou geen 2 abbo's hebt |:(
Toestel heb ik inmiddels in ontvangst genomen, toestel ligt even op de lader, alles lijkt het gewoon goed te doen.

Wel hou ik inderdaad alles wel even een maandje vast, heb ik dan nog niks gehoord dan beschouw ik het als mijn eigendom :)

Verwijderd

netblade schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:09:
[...]

Toestel heb ik inmiddels in ontvangst genomen, toestel ligt even op de lader, alles lijkt het gewoon goed te doen.

Wel hou ik inderdaad alles wel even een maandje vast, heb ik dan nog niks gehoord dan beschouw ik het als mijn eigendom :)
Ik moet nog een toestel ontvangen maar die komt maar niet. Jij hebt die van mij denk ik dus wil je hem even doorsturen? Betaal ik de verzendkosten wel. O-)

• netblade
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:23:
[...]

Ik moet nog een toestel ontvangen maar die komt maar niet. Jij hebt die van mij denk ik dus wil je hem even doorsturen? Betaal ik de verzendkosten wel. O-)
:+ Is het toevallig ook een Vario IV?

Verwijderd

netblade schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:25:
[...]

:+ Is het toevallig ook een Vario IV?
Ja! Pm me maar even dan gaan we het regelen,...

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
mag ik je er even op wijzen dat je op het moment dat je een betaling doet aan de postbode dat je dan akkoord gaat met de verlenging van je abbo. Dit wil voor jou zeggen dat t-mobile wel aan de bel zal trekken of er niks op uit doen omdat jij nu twee abbo's betaald :p

stel voor dat je even de brief leest die je erbij gekregen hebt ;)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:25
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:27:
[...]

Ja! Pm me maar even dan gaan we het regelen,...
Are you serious :+ :o ?

Verwijderd

Hij heeft maar één abo denk ik, dus ook maar één verlenging.

T-mobile kan het ding best terugvragen, jouw betaling is tevens bewijs van ontvangst ;)

edit: was reply op stef-o in "\[T-Mobile] Extra toestel ontvangen?"

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2008 20:33 ]

• netblade
stef-o schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:28:
mag ik je er even op wijzen dat je op het moment dat je een betaling doet aan de postbode dat je dan akkoord gaat met de verlenging van je abbo. Dit wil voor jou zeggen dat t-mobile wel aan de bel zal trekken of er niks op uit doen omdat jij nu twee abbo's betaald :p

stel voor dat je even de brief leest die je erbij gekregen hebt ;)
Dat was het gekke, er zit geen brief bij, enkel een pakbon wat blijkbaar ook als garantiebewijs geldt.

Verwijderd

Ja, hij is gewoon verkeerd bezorgd. Ik ben allang blij dat hij terecht is. Begon toch best ongerust te worden.

• netblade
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:37:
[...]

Ja, hij is gewoon verkeerd bezorgd. Ik ben allang blij dat hij terecht is. Begon toch best ongerust te worden.
_/-\o_ Nee mijn adres staat er netjes op ;)

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:15
makkelijke manier om aan een IV te komen :P

tenzij het natuurlijk echt serieus is 8)7

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:32:
Hij heeft maar één abo denk ik, dus ook maar één verlenging.

T-mobile kan het ding best terugvragen, jouw betaling is tevens bewijs van ontvangst ;)

edit: was reply op stef-o in "\[T-Mobile] Extra toestel ontvangen?"
zeg dat niet te hard... er kan zomaar een "administratief" foutje ontstaan...

daarnaast is het krom van t-mobile... als ze de telefoon al de deur uit hebben gedaan zou het niet mogelijk moeten zijn om de bestelling te annuleren.

@netblade:
als het goed is heb je dan ook andere documenten ontvangen waarin staat dat een telefoon opgestuurd wordt. hierin zou dat dan moeten staan.
ik heb het ook op mijn papieren staan!

ik had de postbode het pakketje mooi weer mee laten nemen...

[ Voor 3% gewijzigd door steffex op 06-11-2008 21:02 ]

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:44
netblade schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:06:
Een dikke maand geleden ben ik in de telefoon gekropen om een nieuwe telefoon te bestellen te weten de MDA Vario IV, nu ging dat allemaal niet zo soepeltjes, en na 4 weken kon men me nog niet vertellen waar het toestel bleef. Na veel ellende de telefonische order geannuleerd en het toestel met een verlenging in de winkel gehaald. En ik heb inmiddels al 3 weken veel plezier van mijn toestel.

Nu werd ik net door mijn moeder gebeld dat er iemand met een pakketje voor de deur stond. 40 euro (en het was een mobiele telefoon). Nu komen ze morgen weer omdat ik niet thuiswas en ik geen geld had liggen.

Nu vraag ik me af, die order was verwijderd uit het systeem, anders kon ik niet verlengen in de winkel.
Wat kan ik nu met dat 2e toestel doen? Kan T-Mobile dit terugeisen?

Ik vraag me af of meer mensen dit wel eens meegemaakt hebben en wat deze gedaan hebben.
Het is mij een jaar geleden ongeveer overkomen met een nokia 6120 classic.
Ik ben / was zoon brave jongen dat ik even gebeld heb, en gevraagd wat ik met de 2e moest doen. Wist helpdesk ook niet echt en ben keurig een uur later door aftersales/backoffice gebeld.

Aftersales/backoffice uitgelegd wat en hoe, en toen het verzoek gekregen om hem retour te sturen. Kreeg verzendkosten gecrediteerd en twee maanden abonnement korting als dank. De man die mij hielp gaf aan dat ze het zeer waarschijnlijk niet zouden ontdekken, maar dat hij de eerlijkheid wel op prijs stelde.

Geloof een week later nog een 3e gekregen, nogmaals gebeld en kreeg nogmaals verzoek tot retour sturen. Heb die ook retour gestuurd, en tijdens telefoon gesprek aangegeven dat ik de 4e wou mogen houden. ;) De telefonist kon zich dat wel voorstellen, maar ging voorkomen dat ik er nog meer kreeg :( Verder geen toestellen van t-mobile ontvangen.

Ik had zelf zoiets van het is me het gedonder niet waard. Stel ik verkocht die telefoon voor 75% van de nieuwwaarde op marktplaats etc. En ik krijg na een jaar een factuur voor een toestel dat mij onterecht geleverd is. Dan kost het geintje me 25% van de nieuwwaarde en levert me alleen gedonder op.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Verwijderd

stef-o schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:00:
zeg dat niet te hard... er kan zomaar een "administratief" foutje ontstaan...

daarnaast is het krom van t-mobile... als ze de telefoon al de deur uit hebben gedaan zou het niet mogelijk moeten zijn om de bestelling te annuleren.
Ja, dan regent het topics als Telefoon komt niet en T-Mobile wil order niet annuleren :P
nsa1984 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:05:
Ik had zelf zoiets van het is me het gedonder niet waard. Stel ik verkocht die telefoon voor 75% van de nieuwwaarde op marktplaats etc. En ik krijg na een jaar een factuur voor een toestel dat mij onterecht geleverd is. Dan kost het geintje me 25% van de nieuwwaarde en levert me alleen gedonder op.
Het lijkt verleidelijk om het ding te houden maar ik zou mijzelf uiteindelijk wel prettiger voelen om even te bellen denk ik.

• Diablo_GT
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-11 20:34

Diablo_GT

nbx

Heb hetzelfde gehad, ook bij Tmobile. Bij mij werd het wel ontdekt en werd vriendelijk gevraagd om het terug te sturen, ontdekking was binnen een week geloof ik.

nbx

Pagina: 1