Een dikke maand geleden ben ik in de telefoon gekropen om een nieuwe telefoon te bestellen te weten de MDA Vario IV, nu ging dat allemaal niet zo soepeltjes, en na 4 weken kon men me nog niet vertellen waar het toestel bleef. Na veel ellende de telefonische order geannuleerd en het toestel met een verlenging in de winkel gehaald. En ik heb inmiddels al 3 weken veel plezier van mijn toestel.
Nu werd ik net door mijn moeder gebeld dat er iemand met een pakketje voor de deur stond. 40 euro (en het was een mobiele telefoon). Nu komen ze morgen weer omdat ik niet thuiswas en ik geen geld had liggen.
Nu vraag ik me af, die order was verwijderd uit het systeem, anders kon ik niet verlengen in de winkel.
Wat kan ik nu met dat 2e toestel doen? Kan T-Mobile dit terugeisen?
Ik vraag me af of meer mensen dit wel eens meegemaakt hebben en wat deze gedaan hebben.
Nu werd ik net door mijn moeder gebeld dat er iemand met een pakketje voor de deur stond. 40 euro (en het was een mobiele telefoon). Nu komen ze morgen weer omdat ik niet thuiswas en ik geen geld had liggen.
Nu vraag ik me af, die order was verwijderd uit het systeem, anders kon ik niet verlengen in de winkel.
Wat kan ik nu met dat 2e toestel doen? Kan T-Mobile dit terugeisen?
Ik vraag me af of meer mensen dit wel eens meegemaakt hebben en wat deze gedaan hebben.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think