Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Profiel probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier bij een bedrijfje een probleem. De medewerkers hebben een roaming profile en nu krijgen meerder e personen iedere keer als hun inloggen dezelfde vervelende dingen te zien zoals dat je heel de tijd een laatbalk ziet van office die dan opnieuw geinstalleerd wordt. Nu heb ik het profiel op de server weggooid en local is het ook inmiddels gebeurt maar hij krijgt nog steeds die vervelende laat balkjes tezien overral waar hij inlogt.

Wat kan ik hier aan doen ? en waar moet ik naar kijken.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 11:09 ]

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-11 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Kun je je topicstart eens verduidelijken? Ik kan er niet uithalen wat je probleem nu is en bovendien staat deze bomvol taalfouten wat het er ook niet duidelijker opmaakt.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:58:
Ik heb hier bij een bedrijfje een probleem.
Vervelend.
De medewerkers hebben een roaming profile
Ok.
en nu krijgen meerder e personen iedere keer als hun inloggen dezelfde vervelende dingen te zien zoals dat je heel de tijd een laatbalk ziet van office
Een wat?

Sorry, maar je topicstart laat nogal aan duidelijkheid te wensen over.

Misschien is het handiger als je met wat concrete zaken een nieuwe poging waagt waar je bijvoorbeeld ook wat resultaten van je eigen troubleshooting in verwerkt.

Op deze manier gaat het echter niet lukken :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.