Oke, ik heb nieuwe speakers en een versterker nodig voor in mijn kamer maar heb geen idee wat voor mij de beste keus is aangezien er veel verschillende opties zijn. Zo kan ik dus een losse versterker kopen met speakers, een home cinemasetje, hifi setje...Ik ben de afgelopen dagen druk aan het googlen maar ben niet veel wijzer geworden. Daarom leg ik aan jullie tweakers voor wat jullie aanraden voor een ruimte van 35 m2.
Wat wil ik iig
* Via Airport muziek streamen (of het systeem moet van zichzelf al draadloos zijn; essentie is dat ik draadloos muziek met een macbook wil kunnen afspelen)
* 2 Cd-spelers en een mengpaneel er op aan kunnen sluiten.
* Een Sony Bravia LCD er op aan kunnen sluiten.
* Geen lompe grote boxen het liefst een surround set
* Sony (want matcht bij bravia)
Hoeft niet per see
* Dvd speler (heb een prima regiovrij ding; hdmi-upscaling dvd speler is wel welkom!)
* Superfantastisch geluid (het moet gewoon mooi zijn en redelijk hard kunnen met een lekker bassje, niet meer, niet minder)
Als het ff kan
* Radio luisteren
* De goedkoopste oplossing (zoals ik al zei, het moet gewoon goed werken en niet meer dan dat)
Tot nu toe leek dit setje me wel interessant, maar kan ik hier mijn dj-gear op aansluiten?
http://www.sony.nl/produc...0#pageType=TechnicalSpecs
(heb hem al voor 189 euro gezien)
Of raden jullie iets anders aan?
Wat wil ik iig
* Via Airport muziek streamen (of het systeem moet van zichzelf al draadloos zijn; essentie is dat ik draadloos muziek met een macbook wil kunnen afspelen)
* 2 Cd-spelers en een mengpaneel er op aan kunnen sluiten.
* Een Sony Bravia LCD er op aan kunnen sluiten.
* Geen lompe grote boxen het liefst een surround set
* Sony (want matcht bij bravia)
Hoeft niet per see
* Dvd speler (heb een prima regiovrij ding; hdmi-upscaling dvd speler is wel welkom!)
* Superfantastisch geluid (het moet gewoon mooi zijn en redelijk hard kunnen met een lekker bassje, niet meer, niet minder)
Als het ff kan
* Radio luisteren
* De goedkoopste oplossing (zoals ik al zei, het moet gewoon goed werken en niet meer dan dat)
Tot nu toe leek dit setje me wel interessant, maar kan ik hier mijn dj-gear op aansluiten?
http://www.sony.nl/produc...0#pageType=TechnicalSpecs
(heb hem al voor 189 euro gezien)
Of raden jullie iets anders aan?