Toon posts:

Asus A8N-E stuk wat nu.

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn A8N-E is stuk en zoek nu een vervanging daar voor. Omdat ik er nog een jaar garantie op heb is mijn een aanbod gedaan van het laten maken van het bord of een andere. Om dat de A8N-E bijna niet te krijgen is wil ik eens kijken wat nog wel te krijgen is voor een AMD 3800 x2 (939) met 2gb DDR2 want dat is nog wel goed.

Verwijderd

Wat is de bedoeling van dit topic?

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Overleg met de shop in kwestie over een oplossing. Dat lijkt me de makkelijkste uitweg. Alleen is de kans behoorlijk klein dat ze een socket 939 vervanging voor je hebben. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

Je opties voor nieuwe staan hier: http://tweakers.net/pricewatch/cat/475

Verder kan je natuurlijk je moederboord gewoon onder garantie laten vervangen.

[ Voor 43% gewijzigd door mr_obb op 04-11-2008 00:12 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als de leverancier aanbiedt het systeem te maken of te vervangen is er toch geen probleem? Laat de winkel met een oplossing komen lijkt me. Als de borden niet meer leverbaar zijn dan zullen ze met een andere oplossing moeten komen, maar dat kun je zelf met de winkel bespreken lijkt me en is niet echt een topic waard.

Omdat het topic verder geen toegevoegde waarde heeft en een eventuele nieuwe plank prima zelf uit te zoeken is gaat deze op slot.

Dit topic is gesloten.