Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Problemen met het geluid.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb afgelopen week mijn harde schijf geformatteerd en m'n windows xp opnieuw geinstalleerd.
Alles ging verder goed, alle drivers geinstalleerd enzo, maar er blijft één probleem staan..
Ik heb bij sommige applicaties geen geluid. Ik heb me er nog niet erg in verdiept, maar windows geeft bijvoorbeeld geen opstart of afsluit geluid, internet explorer weigert verder ook om te kikken, maar msn doet heb bijvoorbeeld weer wel.

Ik heb in m'n configuratiescherm bij spraak, geluid en geluidsapparaten gekeken en dan vervolgens bij geluiden en audio apparaten, maar daar staat dat er geen audio apparaat is.. (geselecteerd, aangesloten?)

Hierna heb ik bij printers en faxapparaten gekeken om 'nieuwe hardware aan te sluiten', maar mijn audiosysteem, hoewel correct aangesloten, staat niet in de lijst.

Enige suggesties over hoe dit probleem op te lossen?

Ik wacht vol spanning af ;)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ga eens naar het tabblad 'Geluiden' in je audio en geluidsapparaten in configuratiescherm en kijk welk profiel ingeschakeld is, ook een reïnstall van je drivers is niet uit te sluiten en welke geluidschip gaat het om?

Afbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/geluidsschema.jpg

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Kijk eens bij Apparaatbeheer, staan daar zaken met gele uitroeptekens ervoor?