Ik heb net een kef 3005 setje aangeschaft icm onkyo 606. Speaker kabels heb ik inmiddels, ik zit alleen nog in dubio over de soort interlink subwoofer kabel. Van speaker kabels weet ik dat de dikte kwaliteit wel enige invloed heeft, dit zal uiteraard ook zo zijn met de subwoofer kabel. Wat is echter een goede prijs kwaliteit kabel in dit geval? Ik kan of dit specifieke onderwerp niet veel informatie vinden. Waar moet ik op letten?
Ik heb prima ervaringen met de HQ pro kabels, veel kwaliteit voor hun prijs. Voor die kleine prijs krijg je double-shielded, gold-plated kabels, die ook dikker zijn dan de vaak bijgeleverde kabeltjes, met stevige connectors. Een mooie set die 3500, niet goedkoop ook niet te duur, maar imho is het onzin om belachelijk dure kabels te kopen.
Enige wat waarschijnlijk relevant is, is de lengte die de kabel tussen de receiver en sub moet verbinden, bij echt langere afstanden zou je wellicht nog naar een duurdere kabel kunnen kijken. Maar als het binnen 't redelijke blijft denk ik echt niet dat je een verschil hoort, en stevig zijn ze sowieso.
Deze HQ pro bijvoorbeeld (al zou iemand anders even moeten bevestigen of die 75 Ohm wel geschikt is voor wat jij wat t.o.v. een 'normale' RCA kabel)
Enige wat waarschijnlijk relevant is, is de lengte die de kabel tussen de receiver en sub moet verbinden, bij echt langere afstanden zou je wellicht nog naar een duurdere kabel kunnen kijken. Maar als het binnen 't redelijke blijft denk ik echt niet dat je een verschil hoort, en stevig zijn ze sowieso.
Deze HQ pro bijvoorbeeld (al zou iemand anders even moeten bevestigen of die 75 Ohm wel geschikt is voor wat jij wat t.o.v. een 'normale' RCA kabel)
Toevallig op die site was ik net ook uitgekomen:) Bedankt ik ga denk ik voor die kabels.
Een topic lijkt me meer dan genoeg...
En over kabels, daar is al echt meer dan genoeg over gezegd, en dus ook meer dan genoeg over te vinden. Vorm jezelf eerst maar eens een eigen beeld. Zie bijvoorbeeld zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht en de opvolgers.
En over kabels, daar is al echt meer dan genoeg over gezegd, en dus ook meer dan genoeg over te vinden. Vorm jezelf eerst maar eens een eigen beeld. Zie bijvoorbeeld zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht en de opvolgers.
[ Voor 76% gewijzigd door voodooless op 04-11-2008 07:32 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Dit topic is gesloten.
![]()