Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Partition Magic "ziet" harddisk niet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste weken een vreemd probleem met Partition Magic 7 (evenals met Drive Image 2002) beiden van voormalig Powerquest...
Als ik onder mijn eigen profiel op mijn Windows XPSP3 machine PM7 opstart krijg ik alleen mijn tweede harddisk -als Disk 1- met de partities te zien. De eerste (de systeemdisk) wordt niet getoond. Hetzelfde euvel doet zich ook voor bij Drive Image, die "ziet" onder mijn profiel ook maar één schijf. Log ik echter in als Administrator dan worden in zowel PM en DI wèl beide schijven getoond...
Windows zelf toont overigens beide schijven wel correct, zowel in de systeeminformatie met diskmanagement als in de verkenner.
Het lijkt dus op een probleem in PM en DI....

Dit probleem moet onlangs ergens anders door zijn veroorzaakt, want beide programma's hebben tot voor kort altijd goed gewerkt en de beide schijven als Disk 1 en Disk 2 keurig getoond onder mijn account.
Ik heb eerst zitten zoeken bij de rechten in XP, maar daar kan ik niets ontdekken. Ook herinstallatie van PM heeft het niet opgelost.....Ik weet het niet meer... 8)7
Iemand een idee?