Toon posts:

Aanpassen .JAR

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik hoop dat me topic in de goeie forum zit, zo niet, ik ben ook maar een mens.

Is het mogelijk om een .JAR bestand aan te passen zodat deze na dat je hem aangepast hebt, gewoon blijft werken in Internet Explorer, Ik heb het op de manier geprobeert door hem uit te pakken met winRAR en daarna weer in te pakken en weer te hernoemen naar .JAR maar dat werkt dus niet..

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:38

Kettrick

Rantmeister!

Dat zou moeten werken, heb je niet per ongeluk een .rar gerenamed naar .jar ?

Ander kan je redelijk eenvoudig je jar tool downloaden bij sun, dat is een onderdeel van de jdk, daarmee moet het lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 21:34
Een .jar file is gecompileerd naar een speciale java tussentaal. Deze is zover ik weet niet te reverse engineeren. Mocht het toch mogelijk zijn, is het hoogstwaarschijnlijk illigaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

begin al eens met winrar niet meer te gebruiken maar 't 'jar' tooltje wat bij de JDK zit.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:35

momania

iPhone 30! Bam!

Het is vast niet een jar van jezelf? ;)

Als je het van jezelf zou zijn, kan je natuurlijk zo een nieuwe maken, maar ik heb het idee dat je hier een specifieke signed jar file van een ander probeert aan te passen.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Depress schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:28:
Een .jar file is gecompileerd naar een speciale java tussentaal. Deze is zover ik weet niet te reverse engineeren. Mocht het toch mogelijk zijn, is het hoogstwaarschijnlijk illigaal.
Nee hoor, een .jar file is gewoon een zipfile die aan een bepaalde structuur voldoet :).
De gecompileerde java code zit in de .class files, welke in de zip jar file zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:19

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Een jar is niks anders dan een zip file met een andere extentie. Aangezien je jar niet werkt vermoed ik dat je te maken hebt met een gesignde jar. Die kun je niet zomaar aanpassen zonder dat je hem opnieuw signed.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik pas geen jar aan van iemand anders, Ik pas een gecompiled jar aan waarvan in de source kwijt ben geraakt door een crash en ik niet zin heb om weer twee weken rond de teken tafel te gaan zitten.

De pack200.exe, waarmee je kunt unzippen en kunt zippen, vraagt mij rare cmd commando's, als ik bij de handleiding op sun kijk, wordt ik er niet wijzer van. Iemand die mij pack200.exe beter kan uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:35

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:32:
Nee, ik pas geen jar aan van iemand anders, Ik pas een gecompiled jar aan waarvan in de source kwijt ben geraakt door een crash en ik niet zin heb om weer twee weken rond de teken tafel te gaan zitten.
Dan moet hij wel signed zijn, lijkt me dat je dat zelf wel weet en dat je dan ook weet dat aanpassen dan niet gaat lukken. ;)

Als je het eigen code is kan je altijd nog reverse engineren. Zijn zat tools voor. :)

Als hij niet signed is, renamen naar zip file en je kan met bv totalcommander er doorheen bladeren alsof het een directory is en dingen aanpassen.

[ Voor 12% gewijzigd door momania op 03-11-2008 21:38 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:32:

De pack200.exe, waarmee je kunt unzippen en kunt zippen, vraagt mij rare cmd commando's, als ik bij de handleiding op sun kijk, wordt ik er niet wijzer van. Iemand die mij pack200.exe beter kan uitleggen?
Winrar moet ook gewoon werken,zolang je er maar een zipfile van maakt een geen rar file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09 18:27
Depress schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:28:
Uhm, een jar bestand is gewoon een gezipte verzameling java klasses, wel met extra informatie (check de MET-INF directory eens voor de grap). Niks 'speciaals' dus, als je het zipje uitpakt en weer zipt zou het moeten werken (sommige oudere winzip programma's veranderden wel eens bestandsnamen uppercase -> lowercase, dat werkt natuurlijk niet).

[ Voor 0% gewijzigd door CrisT op 03-11-2008 21:36 . Reden: spuit elf ]

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

Pagina: 1