Toon posts:

Call of duty: World at War Beta Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ander probleem. Als ik Call of duty World at War beta opstart, ,komt er heel eventje een zwart scherm en daarna gaat hij weer terug naar het bureaublad, waarbij hij de melding geeft: Call of Duty(R): World at War Multiplayer werkt niet meer, er wordt naar een oplossing gezocht. Daarna geeft hij de melding: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. Aan mijn computer-capaciteiten ligt het niet, maar ik heb wel Vista, misschien dat het daaraan ligt.
Heeft er iemand een oplossing of hetzelfde probleem, graag reactie:).

Alvast bedankt.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tja, zonder specificaties kunnen we toch vrij weinig, ookal 'is je computer het probleem niet'. Krijg je verder nog te zien wat de foutmelding dan precies is, of een 'uitgebreid' knopje?

Wat heb je verder zelf al geprobeerd? Reboot, herinstallatie Call of Duty, nieuwere drivers, Google?

Verwijderd

Topicstarter
Nou, met mijn computer-capaciteiten bedoel ik videokaart geheugen enz. Ik weet dat ik ook een probleem had met cod4 en om dat te laten werken moest ik er persé een headset in doen anders deed hij het niet. Ik heb reboot, herinstallatie, van verschillende site gedownload, google allemaal geprobeerd.
Nee, ik kreeg verder geen foutmelding, alleen wat ik al zei. Alleen de drivers zou ik nog kunnen proberen, maar zou dat echt kunnen helpen, aangezien cod2,4 het gewoon doen?

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:40:
Nou, met mijn computer-capaciteiten bedoel ik videokaart geheugen enz.
Wat ik ook in m'n DM aangaf nav je verwijderde bericht. Geef de specs van je pc, dus processor, videokaart, geluidskaart, enz. Dat het voldoet aan de eisen is leuk en aardig, maar er kan best een specifiek probleem zijn met bepaalde hardware of combinatie daarvan. Los daarvan is het altijd verstandig en eigenlijk wel een vereiste om het even te vermelden. Hoe meer info je geeft en inzet je zelf toont geeft hoe beter dat iemand anders je kan helpen.
Nee, ik kreeg verder geen foutmelding, alleen wat ik al zei. Alleen de drivers zou ik nog kunnen proberen, maar zou dat echt kunnen helpen, aangezien cod2,4 het gewoon doen?
Nieuwere of soms juiste oudere drivers proberen is toch één van de eerste handelingen die uit zou moeten voren bij een dergelijk probleem, zie ook Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen. Probeer dat in ieder geval even uit :).

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn drivers gecheckt en die waren up to date. Hier dan mijn pc:
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40 GHz
Geheugen (RAM): 4,00 GB
Type Computer: 32-bits besturingssysteem
Alleen die geluidskaart moet ik nog even vinden, ik zou eerlijk gezegd niet weten welke het is en waar ik kan zien welke ik heb:S. Weet iemand iets makkelijks waar je op je computer kan zien welke videokaart je hebt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie wel dat ik Realtek High Definition Audio heb, maar dat zal de geluidskaart wel niet zijn, toch?

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:22

Wootlock

Evilution

Draai je xifre ?
zo ja, zet die dan eens uit ;)

"Don't let your dreams be memes"

Verwijderd

Topicstarter
Nee die draait niet, maar waarschijnlijk is Realtek High Definition Audio toch mijn geluidskaart, heeft iemand daar wat aan?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Dat is inderdaad je geluidskaart, maar dan nog kunnen we er niet veel mee, aangezien je niet weet of dat de oorzaak is. Zie je echt niet meer informatie dan dat als het spel crasht?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, alleen heel eventjes (1 sec) een zwart scherm, dan gaat hij weer terug naar bureaublad en geeft ie die melding: Call of Duty(R): World at War Multiplayer werkt niet meer, er wordt naar een oplossing gezocht. Daarna geeft hij de melding: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. Dan kan ik alleen nog op ''programma afsluiten'' klikken. dat is alles.
Misschien dat het aan vista ligt of aan compatibiliteit, want die staat op Windows XP (Service Pack 2)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wel dat er bij cod4 ook zoiets wazigs was, dat ik er persé een headset in moest steken, anders startte die niet op:S.

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Wootlock schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:48:
Draai je xifre ?
zo ja, zet die dan eens uit ;)
Hier lag het bij mij ook aan (CoD was weg als ik de resolutie wijzigde, en bleef wel vrolijk in m'n processtab doordraaien).
Het spel, ik vind het geweldig.
Ik heb tot nu toe alleen SD en TDM gespeeld, maar ik vind het behoorlijk verslavend worden om telkens een rank omhoog te kruipen en kijken wat ik unlocked heb.
Helaas heb ik alleen geld gereseveerd voor L4D, dus moet ik even wachten tot ik CoD:W@W kan aanschaffen...
Tot die tijd: de beta :D

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, maar ik heb geen xfire aanstaan , dus hier heb ik vrij weinig aan:P

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat er meer mensen zijn met dit probleem, ik vind het echt irritant dat er altijd iets is met computers of spellen

Verwijderd

Topicstarter
Niemand hetzelfde probleem of die de oplossing weet? Toch bedankt:), dan zoek ik verder.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Binnen 24 uur je topic kicken is niet de bedoeling en al helemaal niet op de manier zoals je hier nu een aantal keren gedaan hebt. Mensen die er iets over kunnen zeggen zien je topic echt wel staan.

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Topicstarter
tja, ik kijk nog wel of er reacties zijn, maar k zoek wel verder

Verwijderd

virusscanner uitgeschakeld ? kaspersky en cod5 werkt hier niet echt lekker ,

al geprobeerd om als administrator het spel te starten ?

heb je het alleen bij cod5 ?

Verwijderd

Topicstarter
Ja als administrator heb ik het geprobeerd en het gebeurt alleen bij cod5. Ik heb virusscanner uitgezet maar nou geeft ie weer de bekende melding : Unhandled Exeption Caught

Verwijderd

Topicstarter
Mooi, unhandled exeption caught is nou weggewerkt, alleen springt ie nog steeds automatisch weer naar bureaublad en zegt ie: Call of duty world at war werkt niet meer

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11 13:52

Krentenbol

Prutz0r

Nou, ik heb dit probleem dus ook :/
Ik draai hier Windows Vista Ultimate x84 op:
AMD Athlon X2 3800+
M2N-SLI Deluxe
ATi HD4850
4*512MB RAM van Dane-Elec
550Watt Corsair voeding.

Ik heb al van alles geprobeerd (XFire uitzetten zoals hier beschreven, compabiliteit op XP, administrator), maar hij crashed er hier ook uit :( Die "unhandled exception" geeft hij bij mij trouwens alleen als ik, tijdens dat er door Windows naar een oplossing word gezocht, op annuleren klik. Zijn er nog meer mensen met dit probleem?

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt, die unhandled exeption krijg ik ook alleen maar als ik op annuleren klik

• Krentenbol
  • Laatst online: 29-11 13:52

Krentenbol

Prutz0r

Ik heb het probleem opgelost door de nieuwste DirectX te downloaden van de Microsoft website.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Verwijderd

Topicstarter
TKing schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:43:
Ik heb het probleem opgelost door de nieuwste DirectX te downloaden van de Microsoft website.
Zou je misschien de link willen geven alstublieft? Ik weet namelijk niet precies wat de nieuwste is

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb het gevonden en geïnstalleerd, EN HIJ DOET HET!!, Heel erg bedankt TKing en natuurlijk de rest

Verwijderd

Topicstarter
sorry mensen dat ik nou pas DirectX drivers update, ik had namelijk alle drivers zowat geupdate behalve directX :L,
Veel dank opnieuw

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 18:28 ]

• rikadoo
  • Niet online
Ik had een ander probleem ook met CoD WaW, ik kreeg een foutmelding weet niet precies meer wat het was, maar moest toen de settings van het geluid op 24 bits 48000 Hz (Studiokwaliteit) zetten (ipv de hoogste ettings) en toen werkte de game. Gebruik zelf Vistax64. Misschien werkt het ook bij jou? je kunt het wellicht proberen.

Afbeeldingslocatie: http://img49.imageshack.us/img49/1488/naamloosga7.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img49.imageshack.us/images/thpix.gif

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Pagina: 1