Hoe kan ik netjes een gat voor een 120mm fan in mijn zijpaneel van mijn kast maken?
Niet over een dremel beginnen, want die heb ik niet
Niet over een dremel beginnen, want die heb ik niet
assumption is the mother of all fuck ups
gatenzaag???Op vrijdag 23 februari 2001 12:38 schreef YT-Croc het volgende:
Over de bekende gatenzaag zijn minstens 3 a 4 topics per dag|:(|:(
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Hnadig dat 120mm gatenzagen zou makkelijk verkrijgbaar zijn he?Op vrijdag 23 februari 2001 14:44 schreef Orbit het volgende:
Euh nee hoor, heet echt wel gatenzaag.
Verwijderd
Hoezo? Wou je beweren dat als je het zelf doet dat het dan niet mooi wordt? Pure Bullshit. Een beetje iemand kan wel een gat met een decoupeerzaag maken en netjes ook.Op vrijdag 23 februari 2001 15:19 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Kun je dat niet ergens laten doen? Kost wel wat meer, maar dan gaat het ook meteen goed.
Verwijderd
Verwijderd
Zie het vette gedrukte in bovenstaande qoute!Op vrijdag 23 februari 2001 16:11 schreef Bigs het volgende:
Ik raad je toch een dremel of een proxxon aanDecoupeerzaag kan wel, maar dat vind ik persoonlijk niet erg handig.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Goed zoeken is het antwoord hierop.Op vrijdag 23 februari 2001 15:17 schreef -BrZ- het volgende:
[..]
Hnadig dat 120mm gatenzagen zou makkelijk verkrijgbaar zijn he?
Verwijderd
Juist zo is het maar net .. Ik heb hier ook zo'n Hele MooieOp vrijdag 23 februari 2001 17:49 schreef Goingin het volgende:
[..]
Goed zoeken is het antwoord hierop.
Ik heb er immers ook 1, en die is niet van de 1-keer-zagen-en-bot kwaliteit