Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tweakers website

Pagina: 1
Acties:
  • 505 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Misschien niet de juiste plek maar ik heb een opmerking omtrent de website van tweakers.
Elkedag scroll ik namelijk de frontpage na om te kijken of er nog wat is wat mijn interessse wekt.
Meestal begin ik met het nieuws op de voorpagina en bedenk me elke keer weer dat irritante terug omhoog scrollen om de linker zijbalk te gaan doornemen.
Zou er niet een mogelijkheid zijn deze zijbalk ook mee te laten scrollen met de nieuwspagina.
zo hoef je dan niet als je alle nieuws doorgenomen hebt helemaal weer omhoog te scrollen.

just my 2 cents

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:12
offtopic:
SG->LD

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:48

momania

iPhone 30! Bam!

Druk eens op je 'Home' key op je keyboard. :Y)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Bij mij is die linker zijbalk langer dan mijn beeldscherm hoog is, als hij vast staat in plaats van meescrollt, dan past er niet alles op?

Verwijderd

Topicstarter
bij mij blijft die linker balk namelijk boven aan de pagina staan en als ik dan bij een bericht helemaal onderaan de pagina ben, wat dus gebeurd als ik alle nieuwstopics lees, moet ik met me scrollwheel weer helemaal naar boven scrollen.
De home knop is een oplossing waar ik niet eerder aangedacht had, Thx :)
maar het lijkt mij beter als de zijbalk gewoon altijd inbeeld blijft ook ben je helemaal onderaan de pagina.

in feite dus apart scrollbaar maken maar wel statisch met de nieuwsvoorblad

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 18:17 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:48

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:16:
moet ik met me scrollwheel weer helemaal naar boven scrollen.
Scrollen met je muis is evil ;) Gebruik lekker zoveel mogelijk je keyboard om te scrollen (page-up/page-down/end/home)
maar het lijkt mij beter als de zijbalk gewoon altijd inbeeld blijft ook ben je helemaal onderaan de pagina.
Andere mensen vinden dat juist weer irritant misschien, dat een pagina verschillende scrollable onderdelen heeft. Doet vaak denken aan het oude frames tijdperk :X :P

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Bij veel mensen zal de tracker langer zijn dan het venster hoog is dus mee laten scrollen is geen optie dan. Je zult dan namelijk nooit de onderkant van de tracker kunnen zien, tenzij je heel ingewikkeld gaat doen natuurlijk...

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-11 12:49

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Zelfs als ik mijn beeldscherm 90 graden draai, en dus een resolutie van 1920 pixels hoog heb, krijg ik niet mijn volledige tracker bar op het scherm. Lijkt me niet handig dus.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

momania schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:34:
[...]

Scrollen met je muis is evil ;) Gebruik lekker zoveel mogelijk je keyboard om te scrollen (page-up/page-down/end/home)
Ik druk gewoon mijn scrollwieltje in en kan dan gewoon mijn muis bewegen om te scrollen. Niks evils aan.

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-10 16:10
@ Iedereen die van mening is dat de tracker dan te lang wordt: de mogelijkheid is natuurlijk ook als optioneel in te bouwen... Bij een boel mensen zal de tracker wel in het scherm passen en kan het een prima uitkomst bieden.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Alles is wel optioneel in te bouwen, maar daar is ook een naam voor: bloatware.

Ik vind niet dat de toegevoegde waarde van een dergelijke optie opweegt tegenover de kosten om zoiets te maken en de daarmee gepaarde extra complexiteit van onze software, en ik betwijfel of veel gebruikers hier behoefte aan hebben.

Daarbij is er al een prima alternatief voorhanden: de homekey op je toetsenbord ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.