Toon posts:

Wordt geheugen nog goedkoper !???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort geheugen gaan aanschaffen één sim van 512 mb :9~. Ik zag hem staan voor 690 gulden. Maar wat denken jullie zou geheugen nog goedkoper worden?

En als je al 256 mb heb onder w2000, wordt het systeempje dan met 768 mb sneller?? :P

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:38

mvds

Totally awesome!

Tja, wie wil dat niet weten. Misschien wel, misschien niet. Ik zou zeggen waarschijnlijk wel... Maar ja, wie ben ik. (Nee, niet als rethorische vraag bedoeld, ik verwacht dus ook geen antwoord!)

Verwijderd

Ja wie ben jij?

Sorry, kon het niet laten. Ik denk dat het ook nog wel goedkoperwordt. Zeker met de komst van al die nieuwe geheugensoorten.

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:50

RgR

Hmmm... ik denk juist dat door de komst van nieuw geheugen de prijzen binnenkort weer omhoog gaan. Kijk bv. naar de belachelijk hoge prijzen van EDO-ram.

Verwijderd

Uiteindelijk zal dat wel gebeuren, omdat het schaars wordt. Zolang de huidige modules nog op mobo's zitten zakt het nog wel.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:00
Er is laatst gemeld dat het fiscale jaar voor japan in maart 2001 sluit en dat daarom al het geheugen de deur uit moet voor die datum zodat de winst toch nog iets omhoog kan voor die bedrijven.

Dus het zit erin dat het nog wel ff iets goedkoper wordt :) bovendien kun je morgen ook naar de PC dumpdag (zaterdag 24) daar zal het wel nóg goedkoper zijn!

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 11:50

RgR

Waar is die dumpdag morgen?

Verwijderd

Yep,

[even off topic]
Waaraan herken je Tweakers op een computerbeurs?
Aparte gedachte toch dat je hier met elkaar loopt te kleppen, terwijl je elkaar op een beurs zomaar tegen kan komen zonder het te weten.
[einde off topic mode]

PC-Dumpdag is in de RAI!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

En de RAI is in Amsterdam :+

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Waar vind je nou weer een 512 mb dimm. Site:?

Verwijderd

Er bestaat ook een 1024MB dimm, die is meer dan 3000 piek.

Verwijderd

Topicstarter
Leuke reacties.
Maar wat denken jullie opgraden met 512 mb, wordt de pc daar ook sneller van onder W2000.

De een zegt wel en de ander zegt 'zonde van je geld' :?

Verwijderd

Ik zag dat bij oc-shop het mushkin geheugen ook aanzienlijk goedkoper is geworden! Dat is wel :9~
Pagina: 1