Toon posts:

simcity 4 rh voor mac downloads

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen,

Ik ben een mac gebruiker en speel veel simcity maar ik weet niet hoe ik nou nieuwe gedownloade regio's moeten laden in mijn spel, dit geld ook voor gebouwen enz. kan iemand mij uitleggen hoe ik dit doe...?

Erik

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik verplaats het wel even die kant op: SGD => SPV. Hoe probeer je het nu te doen en waar loop je vast?

Welkom op GoT trouwens!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik weet nu dat niet alle bestanden geschikt zijn voor de mac gebruiker maar alleen bepaalde type bestanden. ik wil graag weten waar ik deze bestanden moet plaatsen, bv. in plugins of in de data folder, moeten deze in een aparte map of moet het losse .dat bestand in de plugin of data map?

En welke regio's kan ik waar downloaden en hoe kan ik deze vervolgens gebruiken in mijn spel ?

Misschien heb je meer informatie nodig om een goed antwoord te kunnen geven maar ik ben op dit gebied een beetje een leek eigelijk want ik speel alleen het spel en ben nooit met dit soort dingen bezig maar vind het wel leuk om eens nieuwe dingen in het spel uit te proberen.

alvast bedankt