Als eerst: Ik weet niet precies waar ik dit topic moet posten (windows, netwerk of programmeer), dus neem me niet kwalijk als deze verkeerd staat.
Bij een relatie van ons hebben we het volgende opmerkelijke probleem, het versturen van een website (form) resulteerd in de volgende foutmelding:
Het gekke van deze foutmelding is, deze komt alleen voor bij dit hotel, op alle computers. Bij andere hotels of via mijn eigen internetverbinding krijg ik deze melding niet. (Dit terwijl het hotel een versatel verbinding heeft, en ik zelf ook over een versatel verbinding naar buiten ga.)
Hoe zou dit mogelijk kunnen zijn?
Beheerder van de website heeft alles al bekeken, maar kan verder niets vinden. Zijn volgens hen ook de enige met dit probleem.
Bij een relatie van ons hebben we het volgende opmerkelijke probleem, het versturen van een website (form) resulteerd in de volgende foutmelding:
Het betreft een website waar een hotel zijn beschikbaarheid bij houdt voor online reserveringen.The web site you are accessing has experienced an unexpected error.
Please contact the website administrator.
The following information is meant for the website developer for debugging purposes.
Error Occurred While Processing Request
Element PRODID is undefined in FORM.
The error occurred in /usr/jboss-eap-4.2/jboss-as/server/default/deploy/Chain.ear/Chain.war/adminv6/packageadmin/p_date_run.cfm: line 6
4 : <CFQUERY DATASOURCE="AllHotelDB">
5 : DELETE ALLHOTDB.P_DATE
6 : WHERE ProdID = #FORM.ProdID#
7 : </CFQUERY>
8 : <CFIF FORM.PDate NEQ "">
--------------------------------------------------------------------------------
Resources:
Check the ColdFusion documentation to verify that you are using the correct syntax.
Search the Knowledge Base to find a solution to your problem.
Browser Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)
Remote Address 172.29.21.105
Referrer https://admin.ihotelier.c...ACKAGE_DATES&prodid=37700
Date/Time 03-Nov-08 09:39 AM
Het gekke van deze foutmelding is, deze komt alleen voor bij dit hotel, op alle computers. Bij andere hotels of via mijn eigen internetverbinding krijg ik deze melding niet. (Dit terwijl het hotel een versatel verbinding heeft, en ik zelf ook over een versatel verbinding naar buiten ga.)
Hoe zou dit mogelijk kunnen zijn?
Beheerder van de website heeft alles al bekeken, maar kan verder niets vinden. Zijn volgens hen ook de enige met dit probleem.