Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] muisacceleratie instellen*

Pagina: 1
Acties:

• CoB
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-08-2022
Beste tweakers,

Aangezien ik weer wil beginnen met een FPS lijkt het me nodig om de bekende mousefix toe te passen. Vroeger gebruikte ik altijd deze http://hardware.gotfrag.com/portal/files/82/ maar na wat research blijkt dat deze niet onder vista werkt. Ik gebruik een muis zonder drivers (de bluetooth Pro|Mobile muis van Razer) en daardoor is dit niet met de drivers in te stellen zoals bij bijv. een Copperhead dit het geval is.
Ingame is duidelijk dat muisacceleratie aanstaat, bij snel bewegen legt de crosshair een grotere afstand af (lijkt mij de definitie van muisacceleratie?)

Ik heb tot nu toe bij de muisinstellingen gekeken in vista (uiteraard zonder succes) en wat research met het albekende google gedaan. Zonder succes.

Kan iemand helpen?

Groetjes.

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11 12:33
Ik heb tot nu toe bij de muisinstellingen gekeken in vista (uiteraard zonder succes)
Wat wil niet lukken dan? Als ik naar Configuratiescherm -> Muis -> tabblad "Opties voor de aanwijzer" -> Beweging ga, kan ik daar prima de snelheid aanpassen :?

Bovendien houden veel spellen er een eigen gevoeligheidsgraad op na, kijk eens bij de instellingen van het spel.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit heeft niets met (Overige) hardware te maken, Vista issues horen in Windows Clients.

Oslik blyat! Oslik!

• CoB
dion_b schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:18:
Dit heeft niets met (Overige) hardware te maken, Vista issues horen in Windows Clients.
Excuses _/-\o_
Bitage schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:01:
[...]

Wat wil niet lukken dan? Als ik naar Configuratiescherm -> Muis -> tabblad "Opties voor de aanwijzer" -> Beweging ga, kan ik daar prima de snelheid aanpassen :?

Bovendien houden veel spellen er een eigen gevoeligheidsgraad op na, kijk eens bij de instellingen van het spel.
Het gaat hier niet om "sensitivity" dat kan ik inderdaad bij het configuratiescherm (en ingame uiteraard) aanpassen. Het gaat hier om de muisacceleratie (als j eje muis sneller beweegt legt de muisaanwijzer een grote afstand af, als je je muis over dezelfde afstand trager beweegt over je muismat legt de muisaanwijzer een kortere afstand af (correct me if I'm wrong)).
Toch bedankt voor de reactie.

• CoB
Nog steeds geen oplossing gevonden.

• CoB
Update: nog steeds geen oplossing gevonden
Pagina: 1